Mä tahtoisin kolmannen lapsen, mies hannaa... KOKEMUKSIA!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pimps

Vieras
Onko muilla ollut tilannetta, että itse tahtoo vielä yhden lapsen lisää, mutta mies ei. Miten tilanteessa on lopulta käynyt... oletteko saaneet miehen lämpeämään kuitenkin ajatukselle vai onko lapsiluku ollut todella täynnä?

Meillä nuorimmainen nyt 4v ja mulla ollu vauvakuumetta enempi ja vähempi 2vuoden ajan.Mies sanoi aluksi jyrkän ein, joka on muuttunut vuosien aikana " Ehkä sitten, kun olet valmistunut" (opiskelen siis nyt). Toi mieheni "ehkä sitten, kun olet valmistunut" voi tulkita jo selväksi "kyllä rakas, yritetään kolmatta lasta" sanonnaksi :D . Sen verran hyvin luulen jo tuntevani tota ukkelia....

Meillä taitaa mennä niin päin, että itselle saattais riittää vähempi määrä lapsia, mutta mies on niin lapsirakas, että haluis monta. Varmaan kyllä tuleekin jos taloudellisesti on mahdollista jossain vaiheessa, kun on tuo mies niin ihana ettei sen pyynnöistä voi kieltäytyä. Kohta meillä siis lapsosia kaksi eikä enempää tällä taloustilanteella saada hengissä pidettyä.

Mä oisin muutama vuosi sitten halunnut kolmannen lapsen, mies sanoikin yllätyksekseni jyrkän ei:n. Jonkun aikaa kuumeilin ja yritin saada miestä suostumaan. Sitten ymmärsin, ettei mies muuta mielipidettään eikä todellakaan halua enää lasta.

Päätin olla onnellinen näistä kahdesta terveestä lapsesta ja nyt en kyllä itsekään enää haluaisi tulla raskaaksi.

Yhteistyössä