O OnniKeiju Aktiivinen jäsen 21.08.2005 9 831 -1 36 26.01.2008 #1 Käytiin pulkkamäessä ja mulla oli lauta mukana että lasten isoveli sais harjotella...seurauksena sitte se että mun on pakko päästä kunnolla laskeen.. |O
Käytiin pulkkamäessä ja mulla oli lauta mukana että lasten isoveli sais harjotella...seurauksena sitte se että mun on pakko päästä kunnolla laskeen.. |O