Mä tahdon nämä kaikki :P!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse ostan ja ostan ja ostan niin paljon kun haluan eikä se loppu, sekä se on myös mun bisnestä, kun autan yhtä japanilaista yritystä, ainakin vanhan Arabian kanssa.

Kiitos Milanna, että työllistät ihmisiä myös ulkomailla! Eiköhän se stoppi tule, kun kaatopaikat alkaa täyttymään, emmekä voi enää kuluttaa hysteerisesti. Sä et kyllä jaksa pätkääkään ajatella luontoa tai toisia ihmisiä.

trash+1.jpg

ilmotitte omaavanne kyseistä sarjaa keisarinna tulee hermostumaan jotenka jotta ette saa taivaallisen rauhan aukion assasiineja kimppuunne pyydän teitä palauttamaan väärydellä ja viekkaudella saamanne posliinit suoraan hänen majesteettiselle korkeudelleen . Lisäksi kun astutte hänen majaansa otatte jalkineet päästä ettekä missään nimessä katso häntä silmiin ellei erikseen hän pyydä .. Jos omaatte yhtään sydäntä palautatte tämän kulttuurillisen taidevarkauden välittömästi KIITOS.

Alkuperäinen kirjoittaja jäte;30328083:
Kiitos Milanna, että työllistät ihmisiä myös ulkomailla! Eiköhän se stoppi tule, kun kaatopaikat alkaa täyttymään, emmekä voi enää kuluttaa hysteerisesti. Sä et kyllä jaksa pätkääkään ajatella luontoa tai toisia ihmisiä.

trash+1.jpg

Pahoittelen kun minä ajatelematon en osaa elää toisten verorahoilla siksi teen vaikka ja mitä :)

[QUOTE="Realisti";30328138]Sä jälleen kerran osoitit, että sulle on älynlahjoja annettu kahvilusikalla.[/QUOTE]

Millä tavalla? :) Pitääkö aina olla tyhmä tai epäälykäs jos halua tehdä työt? Onko kaikki työssäkäyvät ja yrittäjän vähä-älyisiä?