Mä tahdon nämä kaikki :P!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="""................""";30325834]Aika röykkiön lautasia meinasit hommata ;)[/QUOTE]

No en :D mutta 8 ja 8 olisi ainakin kiva saada. Jos saan, kun määrä joku rajoitettu ehkä tulee. Tietysti voin ne kaikki myös ottaa.

Ei tätä saa vielä mistään ;)

kiinan keisarinna oli tylsitynyt kiinalaiseen jade ja keramiikka taiteeseen ja halusi juuri suomalaista posliinia ja muumikokoelmaa mutta koska haluaa pysyä uniikkinä ihmisenä oli vaatinut että muut ihmiset eivät saa niitä. Joten keisari myöntyi ja antoi minulle kaksi budha patsasta täyttä kultaa kolemn kerrostalon kokoista ja näin viime yönä tein kaupat hessu arabilaisen kannsa ja valitettavasti milanna tätä sarjaa ei tulee samaan kukaan muu kuin keisarinna ja hänen palatsinsa saavat suomalaista väriä. Mutta ehkäpä pääset joskus ihastelemaan niitä kiinan matkalla :)

Mä en tajua vieläkään, mikä noissa niin hienoa on? Tosin en ole koskaan pitänyt muumeista, eikä lapsetkaan. Töissä meillä on muumimukeja kahvimukeina, pomo tilasi. Kyllä niistä kahvit juo, mutta aika heikkolaatuisia ovat. Monesta on jo korvat hajonneet ja reunoista on lohjennut paloja.

Eli itse en ostaisi. En näe järkeä sailöä astioita vitriinissä/kaapissa, eikös nuo ole käyttöön kuitenkin tarkoitettu? Ylihintaisiakin ovat. No, ei se ole tyhmä, joka pyytää... ;)

[QUOTE="hysteria";30328020]Aika valikoiva muisti sulla. Pari päivää sitte valitit täällä, että maailma tuhoutuu, kun ihmiset kuluttaa ja saastuttaa liikaa. Itse kuitenkin hukutat itsesi turhaan roinaan, olet todella massakuluttaja, joka täyttää kaatopaikat.[/QUOTE]

Missä sellaista olen tehnyt? ;D Päin vastoin yhdelle kommentoin etten todellakaan vitsi elää niin että siks enä pääse matkoille ym....Kai täällä on joku muu kenellä nyt valikoiva muisti? Itse ostan ja ostan ja ostan niin paljon kun haluan eikä se loppu, sekä se on myös mun bisnestä, kun autan yhtä japanilaista yritystä, ainakin vanhan Arabian kanssa.