Mä söin tänään munkin ja mies valitti heti kun lihon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loukkaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loukkaantunut

Vieras
Valitti ja valitti kun söin munkin, taputteli mahaa ja sanoi että ei ole sit ihme jos vaaka rupee näyttämään! Miltä sä meinasit kesällä näyttää jne... Mulle tuli paha mieli ja kävin itkemään, mies paineli lenkille, eikä ollenkaan pyytänyt anteeksi käytöstään! Siis mitä, mä söin yhden munkin! Eiköhän se ole mun valintani mitä minä suuhun laitan ja vaaka näyttää tällä hetkellä 47 kiloa!

meillä taas isäntä valittaa mulle että pitäis kattoa mitä suuhunsa laittaa ja liikkua enemmän. Itse taas syö ihan mitä sattuu ja ei liiku juuri enempää kuin sohvalta jääkaapille ja takaisin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mä hakisin 10 hillomunkkia ja mässäisin ne miehen naaman edessä :p

No ihan just näin mä teinkin, hain sitten toisen munkin ja söin sitä itkien kun oli paha mieli. Ei tuo äijä tuommoinn aina ole ollut! Mikähän sillä on..?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No ihan just näin mä teinkin, hain sitten toisen munkin ja söin sitä itkien kun oli paha mieli. Ei tuo äijä tuommoinn aina ole ollut! Mikähän sillä on..?

Joku sitä vaivaa. Meillä jos sanois noin niin sais lähtee ovesta ulos ja äkkiä. Minä syön mitä minä syön ja sillä sipuli. Olen normaali painonen ja minä saan syödä ihan mitä ite tahon!!

Alkuperäinen kirjoittaja u:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joku sitä vaivaa. Meillä jos sanois noin niin sais lähtee ovesta ulos ja äkkiä. Minä syön mitä minä syön ja sillä sipuli. Olen normaali painonen ja minä saan syödä ihan mitä ite tahon!!

Pitää jutella sen kanssa kun tulee kotiin.. Sais kyllä pyytää anteeksi!