mä saisin lähtee ostaa vaatteita itselleni.. *kotiäitien pukeutuminen*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
ja se olis niin nastaa. mun ainuat farkut on vuodelta 2004 ja nekin on niin paikatut että.. vaatteita löytyy mutta en siis ole käytännössä ostanut itselleni vaatteita lasten syntymien jälkeen. en ole lihonnut tai laihtunut että samat rytkyt sopii päälle..
pitäis olla oikeesti parikin päivää aikaa vaan kierrellä kauppoja ja sovitella vaatteita..mut eipä ole. tai siltä ainakin tuntuu..

millä ajalla te shoppaatte vaatteet ja mitä shoppaatte?

No mene ihmeessä, yleensä ainakin piristää moinen homma. :D
Mä shoppailen yleensä miehen vapaapäivinä, parasta se on kaveriseurassa. :)
Netistäkin kyllä tilaan vähän turhankin helpoksi tehty... :whistle:

mun pitäis ottaa toi vauva mukaan ja siitähän ei tule mitään. tai siis tulee mut tietty vauvan ehdoilla..ääh..tylsää..(lämpimikseni vaan valitan)
pitäis olla joku joka hyssyttäis vauvaa jotta mä voisin mennä sovittaa. viimeksi kun kokeilin niin olinpas puoli tuntia pukukopissa imettämässä.. :headwall:

No se ei kyllä kuulosta kivalta saati rentouttavalta..
Mä en tuo vauva mukana shoppaile kuin paitoja, niitä en yleensä sovita. Mut housuja en sovittamatta osta kyllä.
Et saisi ketään kaveria ns. vauvavahdiksi?

mä en taas jotenkin "pihinä" haluis maksaa postimaksuja kun 15min päässä on keskustan koko tarjonta..
jos olis postimaksutonta niin sit varmaan.. :kieh:
en nyt tiä miten tän järjestän..
jotain kauppoja olen päässyt kiertämään aamupäivästä jos heti lähden kun eka imetän tainnoksiin vauvan..
mut kuten varmaan kaikki tietää vauvan kaa shoppailu on ankeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
H&M.com ja Ellos.fi :D

palautatko paljon vaatteita kun ostat sieltä?

mä palautan joka paketista suurimman osan. ja siks päätinki etten enää tilaile, varsinkan h&M:ltä kun niiden kootkin on ihan mitä sattuu. ja materiaalit myös.

tätä mä just kelaan.kun tykkää tavanpuuvillasta matskuna,en esim viskoosista ja henkalla ja maukalla on paaaljon sellasta mikä näyttää kivalta ja sit se onkin matskuna ällötys.
ja noi koot on aina arvoitus.

Eikö sun vauva nuku päiväunia?
Mä shoppailin ajankuluksi viikottain, kun oli vain yksi vauva. Pari kertaa kuussa tuli käytyä vielä, kun kakkonen oli vauva ja parivuotias esikoinen suostui istumaan rattaissa. Mut sen jälkeen... Kerran yritin käydä kaupungilla tänä vuonna, tuloksena pää punaisena huutava uhmaikäinen, kyllästynyt ja väsynyt 5-vuotias, ja (sentään äidin tyttö) vauva, joka vaan katseli pää pyörällä. Mitään en saanut ostettua, mut käytiin hampurilaisilla.

Mä shoppailen vähintään kahdesti viikossa :| Enemmänkin jos ehtis muulta. Vaatteita kyllä tulee muuten liukuhihnalta....joka päivä ainakin yksi uusi juttu. Ostan mistä milloinkin.

Minä teen aina niin, että lähen yksin kaupungille, käyn pikarundin ja otan, mitä tarvin ja poistun.

Koskee myös lasten vaatteita. Mun oli pakko lähteä shoppaamaan kasvaneelle nelivuotiaalle pino vaatetta, ostin ne neljästä samassa ostoskeskuksessa olevasta liikkeestä alle tunnissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miks:
Eikö sun vauva nuku päiväunia?
Mä shoppailin ajankuluksi viikottain, kun oli vain yksi vauva. Pari kertaa kuussa tuli käytyä vielä, kun kakkonen oli vauva ja parivuotias esikoinen suostui istumaan rattaissa. Mut sen jälkeen... Kerran yritin käydä kaupungilla tänä vuonna, tuloksena pää punaisena huutava uhmaikäinen, kyllästynyt ja väsynyt 5-vuotias, ja (sentään äidin tyttö) vauva, joka vaan katseli pää pyörällä. Mitään en saanut ostettua, mut käytiin hampurilaisilla.

mäkin tein tuota ekan kanssa. enkä mä nyt tajua miks tän tokan kaa tää on niin vaikeeta muka?!
sillon ihan omat päivärytmit.. ikää vajaa 3kk. sanoinkin tuolla aikaisemmin että mahkuja on ehkä tsägällä pariksi tunniksi päästä nukkuvan vauvan kaa jonnekin jos heti aamu-unille sen imetän tainnoksiin.. mut sekään ei ole missään sanottu että haluuko neiti juuri silloin edes nukkua 20minsaa pitempää..sit edessä pää punaisena huutava vauva ja kotiin lähtö.
mut en missään nimessä lähden noiden kahden kanssa kauppaan.meilläkin varmaan menisi se hampurilaisen ostoksi..ja siis käyn kul keskustassa varmaan pari-kolme kertaa viikossa ,mutta sitten ostan vaan muille. lapsille vaatteita on helppo ostaa,miehelle vaatteita on helppo ostaa.mut miks itelle niin saamarin vaikeeta?

Uusimmat

Yhteistyössä