Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ijio:Onnea! Sua sit varmaan "nähdään" täällä jatkossa harvemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnea! =)
Mäkin haluaisin töitä..Ei vaan jostain syystä kovasti tipu vastauksia työhakemuksiin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnea! =)
Mäkin haluaisin töitä..Ei vaan jostain syystä kovasti tipu vastauksia työhakemuksiin..![]()
Minkäslaisia paikkoja oot hakenu? Ootko hakenu myös niitä jotka ei oo sitä unelmahommaa?Mullakaan ei tästä todellakaan tuu eläkeura, mut haen samalla sit parempaa ja vaihdan jos sattuu tärppäämään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnea! =)
Minkäslaisia paikkoja oot hakenu? Ootko hakenu myös niitä jotka ei oo sitä unelmahommaa?Mullakaan ei tästä todellakaan tuu eläkeura, mut haen samalla sit parempaa ja vaihdan jos sattuu tärppäämään.
Mä olen hakenut vaikka jos minkälaisia töitä.Ainoastaan siivousalan hommia en ole hakenut aiemman kokemuksen vuoksi.Ei nimittäin pää kestänyt niitä aineita.Kauppoihin olen hakenut,yksinkertaisiin toimistohommiin,postiin yms..Puhelinmyyntiä en ole vielä kokeillut,kun ei oiekin innosta provikkapalkalla yrittää toimeen tulla..Mutta tänään lähtee taas ainakin yhteen paikkaan hakemus.
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Tuonne puhelinmyyntiin pääsee kyllä melkeinpä milloin vaan ja melkein kuka vaan...
Itsellä puoli vuotta työkokemusta siltä alalta, ei ollut takuupalkkoja ja kk-palkka jäi välillä 600euroon.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Onnea :flower:
Kun mä sain töitä niin mulle tuli oikeesti aikaa pyöriä täälläEi onnistuis kotona kahden kanssa, muuta kivempaa tekemistä sillon
![]()