Mä sain tänään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
:p
Puuveneen! :D
Tosin se ei vielä ole meidän pihassa, vaan vasta ensviikonloppuna mies lupas sen mulle hakea, mutta jess mä sain sellaisen!
Ajattelin tehdä siihen meidän kasvimaan (lopullisen kyllästynyt noihin rikkaruohoihin tuolla meidän oikealla kasvimaalla :kieh: ) ja pistää entisen kasvimaan nurmikoks.
Laitan myös siihen veneeseen kukkia. :D Se on hiano! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja poutapilvi:
Hieno idea! Ei oo ainakaan myyrät kiusana...meillä on...mokomat söivät mun istuttamat herneet :(.
Myyrät on ikäviä vieraita! Meillä ne on syöny Norjan angervot. Nyt niitä ei enää onneks ole näkyny, ku on nuo kissat, mutta ennen kissoja täällä oli tosi paljon myyriä!
Se harmittaa tosi paljon, ku yrität kasvattaa jotain ja sadon korjaa sit parempiin suihin joku myyrä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Onko kellään "kasvimaata" veneessä vai onko vanhat puuveneet vain kukkapenkkeinä?
Kaippa sipulit, tillit sun muut kasvaa ihan hyvin tuollaisessa veneessä? :whistle: :D

Ei oo. Puisessa isossa laatikossa on. Mutta eiköhän kasva veneessäkin. Kuhan multaa laitat :) Tulee varmasti hieno!

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
miekiiii tahon.. ukkelille siitä jo pitkään puhunu
Mulla kävi hyvä tuuri, kun pongasin tuon yks päivä kaverin hallilta... Mies sit soitti kaverille, että joutasko se vene meidän pihaan mulle kukkapenkiks ja kyllähän se jouti! :D Muuten se hieno vene ois menny juhannuskokkoon... :/

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Onko kellään "kasvimaata" veneessä vai onko vanhat puuveneet vain kukkapenkkeinä?
Kaippa sipulit, tillit sun muut kasvaa ihan hyvin tuollaisessa veneessä? :whistle: :D

Ei oo. Puisessa isossa laatikossa on. Mutta eiköhän kasva veneessäkin. Kuhan multaa laitat :) Tulee varmasti hieno!
Siinä ei ainakaan rikkaruohojen pitäis kasvaa! Laitan ihan vaan kaupan multaa, enkä ollenkaan tuota meidän kasvimaan multaa, ettei suotta nuo hemmetin rikkaruohot valtaa venettä.

Ajattelin sit laittaa veneen reunoille vähän kukkiakin... ;) :D

Yhteistyössä