MÄ SAIN KAVERIN!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Hitsi, kun ei ole nyt kameraa käytettävissä. Mutta mun uus kaveri on Marko :heart: :heart: :heart: Se saattaa kyllä olla Marikakin, mutta sitä ei nyt tarvii ajatella. Se on halkaisijaltaan noin 4 cm. Sen pää-masu on mun peukalonkynnen kokoinen. Loput Markosta on jalkoja. Sillä on niitä monta :) Marko on hämppis :heart:

Marko hengailee tässä mun työpöydällä. Mun pitää varoa, ettei meidän puudeli tule moikkaamaan Markoa. Puudelilla kun on tapana tervehtia kuonollaan :/ Ja puudelin kostea nenä on suurempi kuin Marko. Ois Markon menoa, jos puudeli siihen tutustuisi :(

Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Oletko varma, että se ei ole Tiina?
Olen. Ehdottomasti. Se on joko Marko tai Marika. T:llä alkavat ovat kulmikkaampia kuin M:llä alkavat. Marko on varsin pyöreä. Lukion psykan kirjassahan se muuten jo olikin: takete ja malumma :) Missään tapauksessa tuo ei ole Tiina. Eikä Teuvo.

Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Onko hämähäkeillä torahampaat!? Ootko varma, ettet ole löytänyt jotain ihan uutta lajia? ;)
No en mä tiedä :/ Sillä oli torahampaiseksi hämähäkiksi tosi huonot hampaat. Kun mä en nähnyt niitä hampaita ollenkaan. Liekö surkastuneet raukan hampaat? Hampaatonta hämppistä kukaan ei pelkää... niin joo...sillä tietty saatto olla suussaan raateluhampaat. MUtta se viipotti jo piskin turkissa alakertaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Tuo on jo melkein hellyttävää. :) :D
Täytyyhän kaveria auttaa :D Piski ei tosin vielä ollut tietoinen koko Markosta vaan Marko matkusti pummilla. Piskin häntä nyt vaan sattui olemaan sopivasti tossa pöydän kulmalla.

19980401.jpg

Yhteistyössä