A
ap
Vieras
Musta se toiminta siellä on ihan outoa. Tänään vein lapsen 7 jälkeen hoitoon ja tietysti, kun pyörällä vien niin hänellä oli päällään pitkät housut ja pitkähihainen paita ja sukat sandaaleissa. No, en yhtään yllättynyt, kun hain lapsen kolmen aikaan niin oli samat vaatteet päällä. Ja tosiaan siellä on hänelle varavaatteina parit kappaleet housuja, shortseja, t- paitoja ja pitkähihaisia paitoja ja jajaja sukkia ja alushousuja yms.. Eli kaikkea löytyy. Mutta eivät ole vaihtaneet hänelle lyhyempää päälle!! Kerran olen asiasta maininnut ja sanoivat, että jos on lämmin ilma niin sitten tietysti laittavat toiset vaatteet. Tänään 25 astetta lämmintä ja ei mitään ollut tapahtunut! Huomenna vien varavaatteet pois ja taidan sanoa, että kerta näitä ette käytä hyödyksi niin tuon joka aamu ne vaatteet joita käytätte! Mua niin ottaa päähän, kun lapsi vastassa ihan hikisenä ja sukat märkinä.
Samoiten heidän arestien käytäntö ihmetyttää. Mun lapsi on kuulemma ollut ihan kauhea tänään. Voin kyllä uskoa, että niin onkin ja hyvä että kuria pitävät. Mutta näin omin silmin, että lapseni laitettiin jäähylle, mutta toinen osapuoli sai jäädä leikkimään. Kyse siis oli ollut kiljumisesta. Eli toinen sai kiljua, mutta minun lapseni istui oven edessä heitellen kenkiä jalasta. Olin jo vähällä mennä itse sinne pihalle kyselemään, mikä siellä on tilanne ja oisin samalla voinut vaihtaa lapselle toiset vaatteet. Mutta mun on vain pakko luottaa heidän toimintaansa.
Syöminen siellä on sellaista, että jos ei maistu niin lusikallinen ikävuotta kohden pitää mennä ja sit saa leivän. Nykyisin lapseni sitten yrittää samaa kotona. Haluaisi vain syödä leipää, vaikka on sellaista ruokaa mitä on ennen syönyt oikein mielellään. En mä osannut arvata, että lapsessa tapahtuu n. viikossa näin kauhea muutos, kun tarhaan meni. Hän on siis ollut ennen suht rauhallinen ja harvoin joutui arestiin, mutta nykyisin kotonakin meno käy todella hurjaksi. Sanokaa, että tämä on ohimenevää?
Lapsi siis on 3- vuotias. Normaaliin tapaan vilkautta on ja kiellot menee kuuroille korville. Mutta ne mitä täällä kotona oltiin opittu, niin on viikossa jo täysin ns. unohtunut! Tuntuu, että kaiken aloitan taas siintä, mitä oli kun hän oli 2- vuotias.
Samoiten heidän arestien käytäntö ihmetyttää. Mun lapsi on kuulemma ollut ihan kauhea tänään. Voin kyllä uskoa, että niin onkin ja hyvä että kuria pitävät. Mutta näin omin silmin, että lapseni laitettiin jäähylle, mutta toinen osapuoli sai jäädä leikkimään. Kyse siis oli ollut kiljumisesta. Eli toinen sai kiljua, mutta minun lapseni istui oven edessä heitellen kenkiä jalasta. Olin jo vähällä mennä itse sinne pihalle kyselemään, mikä siellä on tilanne ja oisin samalla voinut vaihtaa lapselle toiset vaatteet. Mutta mun on vain pakko luottaa heidän toimintaansa.
Syöminen siellä on sellaista, että jos ei maistu niin lusikallinen ikävuotta kohden pitää mennä ja sit saa leivän. Nykyisin lapseni sitten yrittää samaa kotona. Haluaisi vain syödä leipää, vaikka on sellaista ruokaa mitä on ennen syönyt oikein mielellään. En mä osannut arvata, että lapsessa tapahtuu n. viikossa näin kauhea muutos, kun tarhaan meni. Hän on siis ollut ennen suht rauhallinen ja harvoin joutui arestiin, mutta nykyisin kotonakin meno käy todella hurjaksi. Sanokaa, että tämä on ohimenevää?