Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kokeile anaaliseksiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Aika retee oot jos sen teet...!
Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:Huh onpas sulla vientiä :flower: mulla vasta reilu 2000 mutta blogi ei ole vielä kuukauttakaan vanha, hauskaa touhua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jee mä oon ollu yks kävijöistä
TYkkään katella sun löytöjä
Alkuperäinen kirjoittaja hilppa86:Mie käyn kans kattomassa ja lukemassa, teet hyviä löytöjä :flower: Sun innoittamana ajattelin kans kirjoitella omaan blogiin kirpparijuttuja
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja hilppa86:Mie käyn kans kattomassa ja lukemassa, teet hyviä löytöjä :flower: Sun innoittamana ajattelin kans kirjoitella omaan blogiin kirpparijuttuja
Ois kyllä ihan hirmusen kiva jos ilmestyis noita kirppisostoja muidenkin blogiin...kun mäkin mielelläni haluaisin nähdä mitä muut on löytäneet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:no mun blogi on siis ihan sitä tätä ja tota käys kurkkaas http://sitatatatota.blogspot.com olen muuten käynyt tota sun kokkiblogia kattelees, hauska![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilppa86:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja hilppa86:Mie käyn kans kattomassa ja lukemassa, teet hyviä löytöjä :flower: Sun innoittamana ajattelin kans kirjoitella omaan blogiin kirpparijuttuja
Ois kyllä ihan hirmusen kiva jos ilmestyis noita kirppisostoja muidenkin blogiin...kun mäkin mielelläni haluaisin nähdä mitä muut on löytäneet![]()
Määpä rupeen heti kuvaan ja laittaan noita uusia
Monesti oon sitä miettiny, paree hoitaa nyt homma käyntiin ettei aina unohdu.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja hilppa86:Mie käyn kans kattomassa ja lukemassa, teet hyviä löytöjä :flower: Sun innoittamana ajattelin kans kirjoitella omaan blogiin kirpparijuttuja
Alkuperäinen kirjoittaja SS:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja hilppa86:Mie käyn kans kattomassa ja lukemassa, teet hyviä löytöjä :flower: Sun innoittamana ajattelin kans kirjoitella omaan blogiin kirpparijuttuja
Tänään 2 uutta, käyttämätöntä pellava (100%) pöytäliinaa (toinen kaitaliina, toinen vähän neliönmallinen) Hietsusta, yhteensä 3 euroa. Kaiken lisäksi erittäin kauniit.
Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:kaunis kiitos chefEI muutakun bileet pystyyn hänen bloginsa kunniaksi, mulla jo täällä päällä tällänen kiree avoin yömekko, kelpaako ???
Alkuperäinen kirjoittaja hilppa86:Valmis B)