Mä pidän Martinasta ja Eskosta sekä heidän tyylistään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt vinkujiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua ei mitkään korvikset niin kiinnosta, tatuoitkoon samalla jonkun sananparren, että tulee sekin kokeiltua. Mutta sitä en tajua, miten jotkut voi olla niin julkisuudenhakuisia, ja jakaa kaikki asiansa netissä tai tositeeveessä. Ja sitten vingutaan ja valitetaan kun siitä nousee haloo. Ihmisillä, joilla on oikeasti jotain lahjoja, ei ole tarvetta myydä koko elämäänsä. Nuo kaksi varmaan rahastaisivat mummollaankin, jos siitä saisi revittyä pari kuvaa ja jutun seiskaan. Ala-arvoista mun mielestä.

Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää, että se on ikään kuin heidän työtään. Saavat fyrkkaa. Mikä sä olet ketään tuomitsemaan, sanomaan mitä saa tehdä ja mitä ei? Saa ärsyttää, mutta jokainen tyylillään. Jännä, ku täällä tollaset seikat on niiiiiiiiiiin järkkyi. Värittömät, hajuttomat ja mauttomat suomalaiset :whistle: Ollaan niin pikkusieluisia ja tekopyhiä.

Minun mielipiteeni vaan. Ymmärrän tietysti tän tosi-tv-ilmiön ja he sillä rahastavat, koska se näyttää kansaan uppoavan. Mutta ei se silti minusta ole mitenkään ihailtavaa tai revittelyä. Ajattele nyt, myisitkö sinä elämäsi lehdille? Ihan kaiken? Vartalosi, vauvasi, kotisi, parisuhteesi kiemurat? Mutta joo.

Ihana pariskunta. Ala-arvoista haukkua ja kertoo paljon haukkujasta. Toivottavasti ette opeta lapsillenne tuollaista käytöstä vaan suvaitsevaisuutta kaikkia kohtaan.

Mä olen varmaan jotenkin tosi outo, kun ei mun pyllyäni jaksa kaivaa sitten pätkän vertaa joidenkin mr &mrs nobodyjen vauvanhoito. Siinäpähän laittabat korvikset jos hyvältä tuntuu. Eihän tuo ole edes mitenkään ainutlaatuinen asia. Eikä varsinkaan oleellisinta lapsenkasvatuksessa.

Minua ei mitkään korvikset niin kiinnosta, tatuoitkoon samalla jonkun sananparren, että tulee sekin kokeiltua. Mutta sitä en tajua, miten jotkut voi olla niin julkisuudenhakuisia, ja jakaa kaikki asiansa netissä tai tositeeveessä. Ja sitten vingutaan ja valitetaan kun siitä nousee haloo. Ihmisillä, joilla on oikeasti jotain lahjoja, ei ole tarvetta myydä koko elämäänsä. Nuo kaksi varmaan rahastaisivat mummollaankin, jos siitä saisi revittyä pari kuvaa ja jutun seiskaan. Ala-arvoista mun mielestä.

Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää, että se on ikään kuin heidän työtään. Saavat fyrkkaa. Mikä sä olet ketään tuomitsemaan, sanomaan mitä saa tehdä ja mitä ei? Saa ärsyttää, mutta jokainen tyylillään. Jännä, ku täällä tollaset seikat on niiiiiiiiiiin järkkyi. Värittömät, hajuttomat ja mauttomat suomalaiset :whistle: Ollaan niin pikkusieluisia ja tekopyhiä.

Minun mielipiteeni vaan. Ymmärrän tietysti tän tosi-tv-ilmiön ja he sillä rahastavat, koska se näyttää kansaan uppoavan. Mutta ei se silti minusta ole mitenkään ihailtavaa tai revittelyä. Ajattele nyt, myisitkö sinä elämäsi lehdille? Ihan kaiken? Vartalosi, vauvasi, kotisi, parisuhteesi kiemurat? Mutta joo.

Tottahan kaikilla saa olla mielipiteensä. Saa olla eri mieltä. Ei tarvitse ymmärtää. Mutta on surullista, että niin moni todella kokee asiakseen meuhkata tällaisista suureen ääneen, oikein haukkuvat muita ja arvostelevat heidän tekemisiään. Ja tuntuu, että ihan sama mitä ko. pari tekee, niin se ei koskaan kelpaa kellekään - ei sillä että pitäisi kelvata, mutta että aina vaan haukutaan ja läyhätään; eikö hävetä? Voi kai ne törkeimmät kommentit pitää ihan omana tietonaan, millainen ihminen kokee tarvetta huutaa ne kaikelle kansalle.

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Ihana pariskunta. Ala-arvoista haukkua ja kertoo paljon haukkujasta. Toivottavasti ette opeta lapsillenne tuollaista käytöstä vaan suvaitsevaisuutta kaikkia kohtaan.

Onko haukkumista sanoa, että ne ovat julkisuudenhakuisia? Sehän on tosiasia. Sanoin vaan, että he edustavat ilmiötä, josta en pidä. Anna nyt ihmisille oikeus mielipiteeseen sentään.

Eikä sitä fyrkkaa nyt niin paljon saa, eikö heillä ole verotietojen mukaan tosi pienet tulot, jotain tonnin netto/kk :o Että ihan hyvä jos pikkusen lisätienestiä esim. lehtijutuista tms :)

Onko haukkumista sanoa, että ne ovat julkisuudenhakuisia? Sehän on tosiasia. Sanoin vaan, että he edustavat ilmiötä, josta en pidä. Anna nyt ihmisille oikeus mielipiteeseen sentään.

tiedät varmaan varsin hyvin, mitä tässäkin ketjussa on haukkumisella tarkoitettu.

Eikä sitä fyrkkaa nyt niin paljon saa, eikö heillä ole verotietojen mukaan tosi pienet tulot, jotain tonnin netto/kk :o Että ihan hyvä jos pikkusen lisätienestiä esim. lehtijutuista tms :)

Ai jaa, no vielä tyhmempiä ovat jos eivät edes osaa rahastaa jutuillaan. :laugh: Whatever..

Minä kun en vastannut sinun kommenttiisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt vinkujiin:
Ihanaa, että täällä Suomessakin jotkut uskaltavat "revitellä". Mua ärsyttää, että aina pitää arvostella muita ja vinkua muiden tekemisistä. Onko jollakulla muka todella vara tuomita muita tai sanoa, mikä on oikein ja mikä väärin?

Asioista voi olla montaa mieltä, mutta on todella ala-arvoista haukkua muita.
En todellakaan ymmärrä, miten joku edes kokee asiakseen lytätä muita. Ei minulla ainakaan ole tarvetta sellaiseen. Kukin tekee omat ratkaisunsa ja elää elämäänsä tavallaan.

Oikeastaan aika huvittavaa, että aina ollaan rääkymässä ja nokkimassa muita, varsinkin niitä, jotka vähääkään poikkeavat valtavirrasta tai jotka uskaltavat rohkeasti olla erilaisia tai muuten vain esillä.

Martinalle ja Eskolle kaikkea hyvää!

Niin. Ei vauvojen kiduttamisessa ole mitään pahaa! Niille voi huoletta laittaa, korviksia, lävistyksiä, tatuointeja ja muutenkin kohdella vain koriste-esineenä.

Alkuperäinen kirjoittaja sarkantti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt vinkujiin:
Ihanaa, että täällä Suomessakin jotkut uskaltavat "revitellä". Mua ärsyttää, että aina pitää arvostella muita ja vinkua muiden tekemisistä. Onko jollakulla muka todella vara tuomita muita tai sanoa, mikä on oikein ja mikä väärin?

Asioista voi olla montaa mieltä, mutta on todella ala-arvoista haukkua muita.
En todellakaan ymmärrä, miten joku edes kokee asiakseen lytätä muita. Ei minulla ainakaan ole tarvetta sellaiseen. Kukin tekee omat ratkaisunsa ja elää elämäänsä tavallaan.

Oikeastaan aika huvittavaa, että aina ollaan rääkymässä ja nokkimassa muita, varsinkin niitä, jotka vähääkään poikkeavat valtavirrasta tai jotka uskaltavat rohkeasti olla erilaisia tai muuten vain esillä.

Martinalle ja Eskolle kaikkea hyvää!

Niin. Ei vauvojen kiduttamisessa ole mitään pahaa! Niille voi huoletta laittaa, korviksia, lävistyksiä, tatuointeja ja muutenkin kohdella vain koriste-esineenä.

Toivottavasti sulla ei ole lapsia.

Anteeksi nyt vaan, mutta ei ne ainakaan ole älyllä pilattu. Mutta jos teistä on helppo Martinaan samaistua, niin eihän sille mittää voi. Vaikeaa on kauhalla ottaa kun on lusikalla annettu...

ei kyllä munkaan mielestä korvakorut kuulu pienelle vauvalle.. itellä saman ikäinen vauva ja jotenki tuntuu pahalta ajatella että jotku on niin ääliöitä että laitatta tuommoselle pienelle viattomalle käärölle korvakorut :( vähä varmaan painaa ne korut toisen ressukan herkkää ihoo korvan takana ku vauvat yleensä nukkuu kyljellään :( reppana pikkunen :/

Peesaan. Omien vauvojen kohdalla on ollut huolissaan siitä ettei vaan joku lakanan taite paina pientä pahasti, niin nää haluaa että puolustuskyvyttömälle vauvalle aiheutetaan turhaa kipua pistämällä neulalla korviin. En ymmärrä tuollaista puutteellista äidinvaistoa.

Uusimmat

Yhteistyössä