V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua ei mitkään korvikset niin kiinnosta, tatuoitkoon samalla jonkun sananparren, että tulee sekin kokeiltua. Mutta sitä en tajua, miten jotkut voi olla niin julkisuudenhakuisia, ja jakaa kaikki asiansa netissä tai tositeeveessä. Ja sitten vingutaan ja valitetaan kun siitä nousee haloo. Ihmisillä, joilla on oikeasti jotain lahjoja, ei ole tarvetta myydä koko elämäänsä. Nuo kaksi varmaan rahastaisivat mummollaankin, jos siitä saisi revittyä pari kuvaa ja jutun seiskaan. Ala-arvoista mun mielestä.
Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää, että se on ikään kuin heidän työtään. Saavat fyrkkaa. Mikä sä olet ketään tuomitsemaan, sanomaan mitä saa tehdä ja mitä ei? Saa ärsyttää, mutta jokainen tyylillään. Jännä, ku täällä tollaset seikat on niiiiiiiiiiin järkkyi. Värittömät, hajuttomat ja mauttomat suomalaisetOllaan niin pikkusieluisia ja tekopyhiä.
Minun mielipiteeni vaan. Ymmärrän tietysti tän tosi-tv-ilmiön ja he sillä rahastavat, koska se näyttää kansaan uppoavan. Mutta ei se silti minusta ole mitenkään ihailtavaa tai revittelyä. Ajattele nyt, myisitkö sinä elämäsi lehdille? Ihan kaiken? Vartalosi, vauvasi, kotisi, parisuhteesi kiemurat? Mutta joo.