Mä pidän Martinasta ja Eskosta sekä heidän tyylistään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt vinkujiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästynyt vinkujiin

Vieras
Ihanaa, että täällä Suomessakin jotkut uskaltavat "revitellä". Mua ärsyttää, että aina pitää arvostella muita ja vinkua muiden tekemisistä. Onko jollakulla muka todella vara tuomita muita tai sanoa, mikä on oikein ja mikä väärin?

Asioista voi olla montaa mieltä, mutta on todella ala-arvoista haukkua muita.
En todellakaan ymmärrä, miten joku edes kokee asiakseen lytätä muita. Ei minulla ainakaan ole tarvetta sellaiseen. Kukin tekee omat ratkaisunsa ja elää elämäänsä tavallaan.

Oikeastaan aika huvittavaa, että aina ollaan rääkymässä ja nokkimassa muita, varsinkin niitä, jotka vähääkään poikkeavat valtavirrasta tai jotka uskaltavat rohkeasti olla erilaisia tai muuten vain esillä.

Martinalle ja Eskolle kaikkea hyvää!

no sehän niissä ärsyttää, että tekevät kaikesta yksityiselämästään kamalan haloon ja on musta typerää laittaa 2,5 viikoiselle vauvalle korvakorut. Ihme, että jotkut tekee vielä lävistyksiä vauvoille.

Mua taas ei ihmetytä tai suututa mitkään korvikset vauvalla, maailmassa ja täällä meillä Suomessa kun on niin paljon isompiakin ja todellisempiakin ongelmia. :( Itsekin olisin halunnut tytöllemme korvikset jo kun hän oli vauva, mutta mies ei tykkää korviksista tai koruista.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
eikös niillä oo ulos-otto velkaaki

Tuskin, mutta ulosottovelkaa voi olla, en tiedä.
Miten se muuten liittyy asiaan? Ei se tee ihmisestä huonoa, että olisi veloissa. Tai jos jonkun mielestä tekee, minä todella suren sellaista ajattelutapaa. Ylipäätään sellaista, että arvostellaan ja tuomitaan muita suureen ääneen.

Kyllä ne varmasti ihan hyviä vanhempia on ja rakastaa lastaan syvästi. Kaikki vaan tekee virheitä, etenkin esikoisen kanssa.

Eli synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

ei kyllä munkaan mielestä korvakorut kuulu pienelle vauvalle.. itellä saman ikäinen vauva ja jotenki tuntuu pahalta ajatella että jotku on niin ääliöitä että laitatta tuommoselle pienelle viattomalle käärölle korvakorut :( vähä varmaan painaa ne korut toisen ressukan herkkää ihoo korvan takana ku vauvat yleensä nukkuu kyljellään :( reppana pikkunen :/

Alkuperäinen kirjoittaja no:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a104302/martina+aitolehti+laitoimme+vauvalle+reiat+korviin++katso+kuva/

Mun mielestä korvikset noin pienellä ei ole edes hienot..

Kyllä tähän maailmaan mielipiteitä mahtuu. Mutta pitäskö niitten kiinnostaa ketään.......
Ja saa olla eri mieltä, mutta haukkuminen ja muiden arvostelu on vain ja ainoastaan ala-arvoista ja surkuhupaisaa. Ei kellään ole sellaiseen varaa, ei todellakaan. Tämä koskee siis myös vaikkapa naapurin Irman tekemisten päivittelyä. Jokaisen ihmisen teoille, valinnoille ynnä muulle on syynsä. Kaikkea ei tarvitse ymmärtää, mutta fiksut ihmiset eivät muita hauku tai muiden asioista meuhkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eskon toisessa kotimaassa korviksien laittaminen vauvalle on ihan tavanomaista.

ja Somaliassa tyttöjen ympärileikkaus on ihan tavanomaista!

Kaksi täysin eri asiaa. Mutta jos koet tarpeelliseksi tuollaisen paasaamisen, niin anna mennä. Kuten joku sanoikin, synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
montas pàivàà suomi aikoo vielà jauhaa noista korviksista?

Varmaan siihen asti, kunnes heidän tyttärensä nimi julkistetaan, ja sitten senkin jälkeen vielä vähän, kunnes M&E tekevät taas jotain suomalaisille yli-ihmeellistä. Miks ihmiset ei tajua, että NIITTEN MIELIPITEILLE ON AIVAN SAMA? Ihanaa, että jotkut elävät tyylillään vaikka vinkujia TIETYSTI riittää.

Minua ei mitkään korvikset niin kiinnosta, tatuoitkoon samalla jonkun sananparren, että tulee sekin kokeiltua. Mutta sitä en tajua, miten jotkut voi olla niin julkisuudenhakuisia, ja jakaa kaikki asiansa netissä tai tositeeveessä. Ja sitten vingutaan ja valitetaan kun siitä nousee haloo. Ihmisillä, joilla on oikeasti jotain lahjoja, ei ole tarvetta myydä koko elämäänsä. Nuo kaksi varmaan rahastaisivat mummollaankin, jos siitä saisi revittyä pari kuvaa ja jutun seiskaan. Ala-arvoista mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua ei mitkään korvikset niin kiinnosta, tatuoitkoon samalla jonkun sananparren, että tulee sekin kokeiltua. Mutta sitä en tajua, miten jotkut voi olla niin julkisuudenhakuisia, ja jakaa kaikki asiansa netissä tai tositeeveessä. Ja sitten vingutaan ja valitetaan kun siitä nousee haloo. Ihmisillä, joilla on oikeasti jotain lahjoja, ei ole tarvetta myydä koko elämäänsä. Nuo kaksi varmaan rahastaisivat mummollaankin, jos siitä saisi revittyä pari kuvaa ja jutun seiskaan. Ala-arvoista mun mielestä.

Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää, että se on ikään kuin heidän työtään. Saavat fyrkkaa. Mikä sä olet ketään tuomitsemaan, sanomaan mitä saa tehdä ja mitä ei? Saa ärsyttää, mutta jokainen tyylillään. Jännä, ku täällä tollaset seikat on niiiiiiiiiiin järkkyi. Värittömät, hajuttomat ja mauttomat suomalaiset :whistle: Ollaan niin pikkusieluisia ja tekopyhiä.

Yhteistyössä