Mä pelkään nyt niin paljon, että lapsella on leukemia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Itku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Itku"

Vieras
Lapsi ontunut toista jalkaa ajoittain, valittaa että on kipeä. Ensiksi ajateltiin, että johtui kalliolla hyppelystä eli olisi venäyttänyt jalkansa, kun nilkassa oli pientä turvotustakin. Mutta nyt uusiutui eikä mitään hyppelyä taustalla saati turvotusta. Välillä valittanut viime aikoina vatsaansa, että sattuu. Koskaan ennen ei ole tuollaista ollut.

Tiedän kyllä, että kuulostan vainoharhaiselta mutta kun kahdella tutun lapsella leukemia oireillut juuri noin ja äsken googlasin ja löysin taas samanlaisen tarinan.

Lisäksi lapsella on imusolmuke turvonnut, tosin se on ollut turvoksissa melkein kaksi vuotta ja lääkärit sitä ovat kokeilleet ja todenneet normaaliksi.

Mutta hirveä pelko päällä. Lapsi on nyt lomamatkalla isän kanssa, sieltä kun tulevat niin lääkäriin.

Voi että:(
En oikein osaa sanoa mitään, kun en leukemiastakaan paljoa tiedä...
Mutta toivottavasti ei olisi mitään niin vakavaa! Kävi miten kävi, niin koita/koittakaa jaksaa:)

Todella ahdistavaa varmasti. Mitä itse nyt äkkiseltäni luin, että leukemian ensioireisiin kuuluu myös suuret mustelmat kehossa, niitä et ainakaan maininnut. Toivotaan nyt että pelkosi on turhaa!

[QUOTE="a p";24236067]Mikä sitten olisi siihen viittaavaa? Ystäväni lapsella oli ainoat oireet ontuminen ja vatsan kipeily.
Eli meillä samat oireet mutta ei mitään siihen viittaavaa, voisitko tarkentaa?[/QUOTE]

Lue netistä. Nuo oireet voi oikeasti viitata ihan mihin vaan. Ajattelet vain leukemiaa ku tuttavan lapsella sellainen on. Vie muksu kokeisiin jos huolettaa.
Oikeasti nää niin älyttömiä aloituksia. Mihin se pelkäämällä muuttuu ja täällä siitä puhumalla. Itse veisi ensiksi kokeisiin ja sitten vasta pelkäisin jos mitään mahdollisuuttaukemiaan le lääkäreiden mielestä olisi.

Yhteistyössä