Alkuperäinen kirjoittaja minä:jätä se mies, jokainen vastaa omasta elämästään, et sinä voi miestäsi muuttaa. Tuollaisilla piirteillä on taipumus vain voimistua iän myötä.
heti pitäisi olla jättämässä. sekö on ratkaisu kaikkeen?????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:jätä se mies, jokainen vastaa omasta elämästään, et sinä voi miestäsi muuttaa. Tuollaisilla piirteillä on taipumus vain voimistua iän myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja birdie:Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Tuollainen mustasukkaisuus ei ole enää täysin tervettä ja on raskasta varmasti teille molemmille. Miehelläsi on huono itsetunto ja epävarma olo. Tuollainen mustasukkaisuus monesti pahenee vain ajan kanssa. Sairaalloinen mustasukkaisuus saattaa johtua vaikkapa lapsuudesta, ei ole saanut tarpeeksi huomiota vanhemmiltaan, jäänyt vaikkapa sisarustensa varjoon. Googleta sana mustasukkaisuus, löydät paljon tietoa.
Noin mustasukkainen ei välttämättä näe käytöksessään mitään ihmeellistä. Mustasukkaisuus tekee suhteesta helve*tin ja tappaa pahimmassa tapauksessa suhteen. Onko miehesi väkivaltainen?
Olet varmasti väsynyt, mutta uskoisin, ettei miehellesikään ole helppoa jatkuva pelko, kontrollointi, epävarmuus. Ei varmaasti tee sitä sinua kiusatakseen ja hänellä voi itselläänkin hävettää ja haitata se päänsä sisällä.
Tästä lähtien kerro miehellesi muutamia asioita, jotka saattavat auttaa,
että et pidä, jos hän lukee viestejäsi. Jos hän haluaa lukea, hän voi pyytää luvan, näytät jos haluat
parisuhde on vapaaehtoinen, et olisi hänen kanssaan, jos et haluaisi olla ja häntä rakastaisi
et aio kuunnella mustasukkaisuuden kommentteja, koska sinulla on oikeus pukeutua kuten tahdot
sanot, ettei mustasukkaisuuteen ole aihetta
alat sanomaan joka mustasukkaiseen kommenttiin, että et kuuntele tuollaista puhetta, koska tuo ei ole totta
pysyt itse rauhallisena, mutta vakuuttavana, silti jämptinä. Älä syyttele miestäsi esim. hauku luulosairaaksi
pyrit elämään normaalia elämää ja näytät, ettei sinua alisteta tuolla tapaa- paitsi jos miehesi on väkivaltainen, hänet tulee ohjata ammattiauttajan luo esim. tk:sta lääkärintodistus väkivallan jäljistä ja tätä kautta.
Jos tuo jatkuu, teidän perhe-elämä tulee kärsimään, myös lapset. Lapset ehkä oppivat vääränlaisen käyttäytymismallin (matkivat vanhempiaan).
Olisi hyvä, jos saisit miehesi terapiaan ja hän saisi itsetuntonsa kuntoon. Mustasukkaisuudesta on vaikea parantua, mutta ei mahdotonta. on olemassa myös tiettyjä lääkkeitä, jotka joskus saattavat olla tarpeen, jotta ns. harhaluuloisuus saadaan hallintaan.
Suomalaisia miehiä on vaikea saada terapiaan. Jos miehesi kantti kestää, sano, että et jaksa enää pian tuota, koska tuo ei ole normaalia. Yritä puhua hänet terapiaan, lupaa vaikka lähteä mukaan. Kerro, että mustasukkaisuus on yleisempää kuin luullaankaan ja siellä ei häntä syyllistetä.
Voimia sinulle ja miehellesi.
No ei riitä ap:n lupa, kyllä lupa viestien lukemiseen täytyy tulla myös viestin LÄHETTÄJÄLTÄ! Jumankekka jos mun kavereiden miehet lukis mun heille lähettämiä viestejä, niin olisin kyllä iäksi loukkaantunut! |O
Siis kavereille pitää kertoa jos miehellä tuollainen tapa, niin tietävät ettei viesteihin voi laittaa mitään henkilökohtaisia asioita!
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Kiva. Se lukee nämäkin viestit täällä. Meni viimeinenkin henkireikä umpeen. En mä voi kirjoittaa tänne enää mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Kiva. Se lukee nämäkin viestit täällä. Meni viimeinenkin henkireikä umpeen. En mä voi kirjoittaa tänne enää mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja heh:olet varmasti antanut aihetta ... ehkä et edes itse ole huomannut sitä.
Nimenomaan. Oon kököttänyt kotona kolme vuotta enkä koskaan käynyt missään ilman äijää. Enkä ole edes jutellut muille miehille. Sillä ei oikeasti voi olla mitään aihetta. Ellei sitten ole mustasukkainen mun ja tiskikoneen suhteesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Onko sun miehes suomalainen vai kenties joku muslimi? Tulee muutaman tuttavan siipat mieleen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Kun se tulee tänne kohta lukemaan tätä ketjua (mä olen lähdössä koiran kanssa, että terveisiä vaan kotiin ukolle sitten kun se taas tulee tänne...), niin se ihastuu kun kuulee kuulostavansa muslimilta... :kieh:
Mutta joo, terveisiä vaan kotiinpäin... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Onko sun miehes suomalainen vai kenties joku muslimi? Tulee muutaman tuttavan siipat mieleen...![]()
ööh... noita löytyy myös suomalaisista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Kun se tulee tänne kohta lukemaan tätä ketjua (mä olen lähdössä koiran kanssa, että terveisiä vaan kotiin ukolle sitten kun se taas tulee tänne...), niin se ihastuu kun kuulee kuulostavansa muslimilta... :kieh:
Mutta joo, terveisiä vaan kotiinpäin... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Onko sun miehes suomalainen vai kenties joku muslimi? Tulee muutaman tuttavan siipat mieleen...![]()
Varmaan löytyykin, mutta pahimmat mun tietämät tapaukset on olleet kotoisin ihan muualta kuin Suomesta![]()
Ja tajuan ihan omasta kokemuksestani toki senkin, ettei kaikki muslimit ole sairaalloisen mustasukkaisia vaimostaan. Oma siippakaan ei ole enää vuosiin jaksanut kiinnostua siitä, kenen kanssa tekstaan tai mesetän. Ihan alkuaikoina kyllä, mutta silloin se oli molemminpuolista, eikä tunnettu toisiamme vielä niin hyvin että oltaisiin osattu luottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Onko sun miehes suomalainen vai kenties joku muslimi? Tulee muutaman tuttavan siipat mieleen...![]()
Varmaan löytyykin, mutta pahimmat mun tietämät tapaukset on olleet kotoisin ihan muualta kuin Suomesta![]()
Ja tajuan ihan omasta kokemuksestani toki senkin, ettei kaikki muslimit ole sairaalloisen mustasukkaisia vaimostaan. Oma siippakaan ei ole enää vuosiin jaksanut kiinnostua siitä, kenen kanssa tekstaan tai mesetän. Ihan alkuaikoina kyllä, mutta silloin se oli molemminpuolista, eikä tunnettu toisiamme vielä niin hyvin että oltaisiin osattu luottaa.
joo, ymmärrän, tiedän itsekin noita. Olen muslimi ja mies kanssa. Molemmat luotetaan toisiimme eikä tarvii olla mustasukkainen kun kummallakaan ei ole edes halua antaa ymmärtää että siihen olisi tarvetta. Mustasukkaisuus ei kuulu meillä oikeen parisuhteeseen silleen "oikeasti"![]()