Mä pääsen kummiksi! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
:D Jipii. :D Oon vuosia jo halunnu saada kummilapsen...

Eka kummilapsi kyseessä. Poika. Mitäköhän sitä keksis lahjaksi? Mitään vaatteita ei varmaan tarvi, ku tuo on kuitenki heijän perheen 4. lapsi...

Voi kun löytyiskin ystäväpiiristä joku samanlainen, joka toivoisi pääsevänsä kummiksi. Meillä näet on viimeinen lapsi tulossa ja kaikki kummit käytetty. Osa jopa kahteen kertaan.

Itse pidän ja arvostan vielä vuosienkin jälkeen näitä lasten saamia perinteisiä kummilusikoita, valokuvakehyksiä ja ristiäissormuksia. Myöskin kuopuksen saama nallerasia ensimmäiselle hampaalle on aivan ihana.

Onnea! Mulla on 3 kummilasta. Ekalle annoin ristiäisissä junan, johon oli kaiverettu syntymäajat yms. Tokalle sellasen, mihin laitettiin kastevettä ja kolmannelle kuksan. Kuksassa luki vaan nimi. Toiset kummit antoi perinteisemmän lahjan syntymäaikoineen yms.

Kiitos. :)

Jotain semmosta perinteistä kummilahjaa olen ajatelluki... En vaan tiedä että ketä muita kummeja on, että en voi tietää mitä he sitte antaa. No, jospa nyt ei kuitenkaan samoja tulis. :)

Mä tein yhden kummilapseni äidin kanssa niin, että kun olin ostamassa lahjaa, niin soitin äipälle ja hän kertoi myyjälle nimen. Se kun oli salaisuus ristiäisiin asti. Mä hain sitten paperiin käärittynä lahjan ja ristiäisiin oli sitten valmis juttu. Enkä kurkkinut etukäteen ;)

Yhteistyössä