Mä ostin ne sellaiset housut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mullakin oli sellaiset (jäi vaan isoks kun laihduin) ja ne on tosiaan huippuhyvät jalassa... ja onhan ne hyvänäköisetkin jos tajuaa jättää paidan helman housujen vyötärön päälle, nyt kun taitaa olla muotia, että paita tungetaan sinne housujen sisään, että kaikki näkee, että vyötärö on tisseihin asti...

Juu, siis sellaset missä vyötäro on huisin korkealla (mulla ei oo ikinä ollut näin korkea vyötäröisiä housuja...), vetoketju on piiiiiiiiiitkä. :D Farkut. Sairaan törkeän hienot. Uskomatonta kyllä, mutta niissä mä pidän jopa mun takapuolestani, mitä yleensä en ole kehumaan kyllä päässyt. :laugh: Vitsit kun osaisin käyttää tota pofiilikuva juttua...

478_Eiffeltower_DirtyWash_F.jpg

Tämmöset?

Etkä. :o Apua...
Mä haluan nähdä kuvan. Heti. :D
Eikös muuten ole kiva tunne kun tykkää omasta takapuolesta. Mä sain muutama viikko sitten ahaa-elämyksen, tajusin että mulla on oikeastaan ihan kiva peppu. :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Etkä. :o Apua...
Mä haluan nähdä kuvan. Heti. :D
Eikös muuten ole kiva tunne kun tykkää omasta takapuolesta. Mä sain muutama viikko sitten ahaa-elämyksen, tajusin että mulla on oikeastaan ihan kiva peppu. :ashamed: :D

joo joo, ihan totaalli heräteostos. aivan törkeen hyvät. vyötärö ei näy kun on paita peittämässä, ja muuten näyttää just siltä miltä pitääkin. :D

Yhteistyössä