Mä oon vissiin ainoa kelle noi huutiksen vaatepaketit on ostoeste?

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Kun tuntuvat olevan niin suosittuja.

Harmittaa vaan, kun tahtoisin/papu tarvitsisi (:D syntymättömällä lapsella on kovat tarpeet :xmas: ) jotain vaatetta, ei voi koskaan löytää mitään käytettynä esim. huutiksesta, sillä kaikki kivat vaatteet tuntuu olevan sidottu joihinkin Ellan ja Aleksin vaatekaapin tyhjennyspaketteihin.

Nytkin koitin kattoa, josko sieltä ois löytyny kivaa mekkoa papulle nimiäisiin (ihastuin kyllä jo vähän siihen Disney Storen mekkoon, mut ajattelin piheillä ), mutta kaikki kivat mekot on joissakin vaatepaketeissa, joissa tulee mukana sit (ja hintaa nostamassa) paljon vaatetta jota a) en tahdo enkä tarvitse b) on väärän kokoista...

Joten oikeesti, teidän kaikkien muidenko mielestä noi vaatepaketit on bueno juttu? Ettekö te tykkää ostaa itse niitä vaatteita (siis jos kerralla tulee jo kymmenen samaa kokoa, tartteeko sitä enää paljon muuta ostaakaan ...ja eikö sit just hauskuus mene...)? =)

Mä en huutiksessa käy ostoksilla,mutta tuolla kirppiksen puolella kyllä.
Ostotarjouksen jätän niistä mitkä kiinnostaa ja jos ei käy vaan halutaan pakettina myydä jää ostelut.
En itse välitä valmiista paketista vaan haluan sen sitten ennemmin koota itse.

Mä en ainakaan harrasta huutiksen vaatepaketteja, yleensä ostain yksittäin jotain jota tartten. Naapurista saadaan pari kolme kertaa vuodessa kolme kertaa suuremmat vaatemäärät samoilla hinnoilla ilman postimaksuja.

En osta huutonetistä vaatteita, mutta jos ostasin, niin ärsyttäs kans nuo paketit. Aina on just joku tietty jonka tarttis, mut sitten tulee 10000 muutakin rytkyä siinä samalla....
Eli siis täällä toinen joka ei tykkää eikä ymmärrä niitä paketteja.

Mä en tykkää vaatepaketeista.
Tykkään ostella yksittäisiä tuotteita. Noissa paketeissa on aina paljon sellasta vaatetta mitä en halua ja joku yks tai kaksi vaatetta jotka olis kivoja.

Ite en henk.koht. osta koskaan mistään käytettyjä vaatteita mutta huutiksessa myyn ne nimenomaan paketteina, en jaksaisi alkaa kaikkia erikseen pakkaamaan ja postittamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Ite en henk.koht. osta koskaan mistään käytettyjä vaatteita mutta huutiksessa myyn ne nimenomaan paketteina, en jaksaisi alkaa kaikkia erikseen pakkaamaan ja postittamaan...

Juu ymmärrän tämänkin ja en sano, ettenkö itsekin niin tule tekemään, jos jotain noista papun vaatteista pistän kiertoon (jos raaskii :D ), kun kerran tuntuvat menevän hyvin kaupaksi.

Mut sit samalla ostajan näkökulmasta harmittaa, sillä en löydä mitään tarvitsemaani, kun aina tulis mukana se kymmenen muuta, jota en tahdo enkä tarvitse..

Mä monesti myyn pakettina kun en jaksa viittäkymmentä erillistä vaatetta punnita ja postittaa eri ihmisille mutta en ole koskaan ostanut vaatepaketteja juuri sen takia että niissä on paljon sellaista mitä en halua, tai sitten joku onneton tunkee pakettiin mukaan kenkiä jotka ovat väärää kokoa meille. Kenkiä ei tule muutenkaan ostettua käytettyinä.

Kärppis, mulla olis noita mekkoja ym. aikasta paljon ja kun kolmannesta ei niille tullut käyttäjää, niin pikkuhiljaa laittelen kiertoon. Olis mm. yksi aivan ihana pellavamekko koko 68 cm, muutaman kerran päällä pidetty... Esim. kesäksi :)
Laita yv:tä jos kiinnostaa. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja KössiKenguru:
Kärppis, mulla olis noita mekkoja ym. aikasta paljon ja kun kolmannesta ei niille tullut käyttäjää, niin pikkuhiljaa laittelen kiertoon. Olis mm. yksi aivan ihana pellavamekko koko 68 cm, muutaman kerran päällä pidetty... Esim. kesäksi :)
Laita yv:tä jos kiinnostaa. :wave:

Mä en vielä ole varma koosta (kun ei tuo ole vielä edes syntynyt :saint: ), veikkaan et noin kakskuukautisena 62 cm ois paras/lähinnä?

Haluun papulle (ehdottomasti) vaaleanpunaisen rimpsessamekon. :D Tuohon jo ihastuin, mut vielä kattellaan (onhan tässa aikoo... :whistle: ) http://disneystore-shopping.disney.co.uk/details/35267/Winnie-the-Pooh-Pink-Dress.aspx

Itse ostan vaatepaketteja kotivaatteiksi kun en jaksa shoppailla enkä joka vaatetta erikseen maksaa. Laitan sitten kengät plus ne kledjut mitä en halua samantien kiertoon UFFille. Ei sekään niin ylivoimaista ole.

Yhteistyössä