Mä oon vissii sellai junttiäiti!! o/ :D *vaatelöydöt*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mua oikeesti välillä riepoo ja huolella noi lasten vaatteiden hinnat. Alle 50€:lla ei saa muuta ku surkeeta lirppanaa. Nii ja kyse siis ulkovaatetuksesta. Se on satkun paukku ku käy pelkän puvun ostaan, siihen viel asusteet ja kengät päälle.. hohhoi..

No mut sattupa sit nii tuola Jesper Juniorissa että sielähän oli viime kevään mallistoo alennuksessa -50%, tähti-Jonathania vai mitä ny onkaa.. Ja nättiä pinkkiä mistä tyttö tykkää :D Siinä sit onnellisena ostin vanhaa mallistoo :D

Kengätki löysin sit Cittarista, välikausigoret oli puoleen hintaan 20€ :)

Kyl ny kelpaa taas ulkoilla :D

No mikään junttiäiti, vaan viisas - kumpa minäkin tekisin tuollaisia löytöjä!! :(

Ekaa kertaa sattu munki kohdalle nuo. Mä taidan alkaa käymään tuol aina kauden vaihtuessa kyttäämässä.. :D

Ulkohousut oli kyl reilusti isot mut meinasin et käyn viel huomen kattoo et jos ois kokoo pienempiä vielä jäljellä. Olispahan sit jo seuraavat valmiiks oottamas :)

Oi!
Itsekkin ostan aina hieman etukäteen vaatteet, ensi talven haalarit ja toppapuvut odottaa käyttäjiään jo kaapissa, -70% alennuksista ostettuina :)
Välikausipuvut löysin viime vuoden loppuvuodesta myös -70%. Näillä hinnoilla on kehdannu jo useammankin puvun lasta kohden ostaa. Varaa mistä valita :)

[QUOTE="vieras";23513218]Me shopattiin Haltia -70%. Saatiin housua ja takkia vähän kaikille ensi talveksi halvalla.[/QUOTE]

Niin ja ostin myös kenkiä -70%. Esim. Merrelin talvikengät 29€, kun normisti ne oli noin satasen kengät. Ostin noita kaikille lapsille.

Oi!
Itsekkin ostan aina hieman etukäteen vaatteet, ensi talven haalarit ja toppapuvut odottaa käyttäjiään jo kaapissa, -70% alennuksista ostettuina :)
Välikausipuvut löysin viime vuoden loppuvuodesta myös -70%. Näillä hinnoilla on kehdannu jo useammankin puvun lasta kohden ostaa. Varaa mistä valita :)

Meil oli kaks edellistä vk-haalaria ostettu just -70€ alesta. Täks talveks piti ostaa vähän hätäsesti toppapuku, ihan täydellä hinnalla mut nyt aattelin senki kans olla kaukaa viisas ja käydä ostaan seuraavaa kokoo toppapuvun heti ku ne on kunnolla alessa.. ;)

JP:stä tekee aina löytöjä hyvään hintaa kausien vaihtuessa niin sisä ku ulkovatteissakin. Itse otin Legon vaatteita tammikuulla -50% ja juuripa hyviä kevään leikkeihin sillä hinnalla. Netti myynnistäkin tekee huisia löytöjä pilkkahintaan ja harvoin tarvitsee normihintoja maksaa.

Yhteistyössä