mä oon väsynyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mun yheksän kuinen valvottaa,monta kertaa yössä herää ja nukuttamisestakin on tullut tosi vaikeeta,kakskin tuntia voi keikkua ylhäällä ja kitistä ennen kun nukahtaa,onko muilla kokemuksia ja kestikö kauankin tällainen "valvomis vaihe"

minun kuopukseni on luonteeltaan ollut aina sellainen "vaativainen".
Viikon päästä täyttää kolme ja viimeyönäkin kaksi kertaa herättiin...

vaiheittain se kyllä on mennyt, joskus on helpompaa, toisinaan juuri tuollaista tuntitolkulla unta vastaan taistelua.

Tsemppiä ja voimia sinulle, tiedän tunteen :hug:

Tiedän hyvin miltä tuntuu... Meillä tyttö, 3vee, herää vieläkin 1-5 kertaa yössä... Tosin se on jo aika vähän kun muistelee vuoden takaisia aikoja... Eikä meillä mitkään konstit auttaneet :(

Meilläkin tyttö 1v6kk heräilee useita kertoja yössä ja usein valvoo pari tuntia klo 3.30(4)-5.30(6) välillä...ja on kokeiltu jos jonkinlaista unikoulua, vieressä nukuttamista, omassa sängyssä/huoneessa nukuttamista-...se vaan ei osaa/halua nukkua!!

Ja kaks isompaa on alkaneet nukkua yönsä siinä 7-9kk iässä...

meillä nukkuu yöt ihan kivasti, mutta tuo nukuttaminen on kanssa yhtä helv.... Yleensä otan viereen ja annan siinä pyöriä ja mönkiä niin kauan kun jaksaa huomioimatta, väsynyt kun on niin kyllä se siihen lopulta sammuu (8kk)...

Yhteistyössä