Mä oon varmaan hullu, täyshölmö, mutta...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=83566539

Mä niin haluaisin noi. Mulla on tommoset laatusohvat nyt. Nahkaset. Mutta mä voisin nakata ne mäelle heti, ja ottaa noi... Muksuna meillä oli himassa tommoset, ja voi jestas kun ne oli hyvät ja pehmeet...!

Täällä toinen hullu :wave: Meillä on samalla kankaalla pyörivä metalli jalkainen tv-tuoli. Kirppari löytö, toiset pitävät meitä ihan hulluina. Mutta ainakin itse tykkäämme tuolista.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
heeei mä on pudonnu tollasilta :D

Mut eiks vaan ollukin pehmeet?!

no oli! :) lattia ei :( ku yritin istuu mahdollisimman coolina ja dramaattisena tuossa käsinojan päällä ja keskustella silloisen ihastukseni kanssa viisaita, nostin jotekni toista jalkaa ja *vips* persluu edellä lattiaan ja sohva nurin niskassa... :D

olin vähän :ashamed: ja yritin nauraa tilannetta vähän parempaan suuntaan.

Mä olin just Tallinnassa sisustuskaupassa, ja siellä oli tuollainen nojatuoli, uusi tosin. Samannäköinen päällyste. Mut lisäksi se keinui! Aivan mahtava tuoli, pehmeä ja lämmin ja mukava ja sillä voi keinahdella.

Meillä oli kanssa tuollaiset kotona 70-luvulla. Ne on edelleen käytössä mun mummon luona. On ne pehmeät edelleen mutta en takuulla kotiini niitä ottaisi.

no oli! :) lattia ei :( ku yritin istuu mahdollisimman coolina ja dramaattisena tuossa käsinojan päällä ja keskustella silloisen ihastukseni kanssa viisaita, nostin jotekni toista jalkaa ja *vips* persluu edellä lattiaan ja sohva nurin niskassa... :D

:D :D :D

:laugh: Hyvä vaikutelma on tärkee :D

Yhteistyössä