mä oon vähän sekaisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja master passion greed
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

master passion greed

Vieras
...kun kuuntelen tuota uutta nightwishiä. aivan uskomattoman hyvä, loistava, mahtava, upea levy kertakaikkiaan!!!! en meinaa housuissani pysyä sinne keikalle asti...

mitäs muut tykkäätte?

emmä tarjaakaan voi morkata, kyllä se tonttinsa hoiti ihan mallikkaasti. mutta annettesta tykkään vielä enempi ja varsinkin noista holopaisen biiseistä! jonkin sortin nero vissiin.

mein 6-vuotias saa kauheet hepulit jos joku inahtaakaan amaranthin aikana! :D laulaakin sitä ite keksityillä sanoilla.

No, mä oon kuullut vaan sen mitä radiossa Rockille ja YleX:llä on soitettu ja en voi sille mitään, mutta mulle tulee sen laulajan äänestä Abba mieleen... Mutta on ne biisit ihan hyviä, menee radisota kuunneltuna, mutta en kyllä kotona kuuntelis.

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
No, mä oon kuullut vaan sen mitä radiossa Rockille ja YleX:llä on soitettu ja en voi sille mitään, mutta mulle tulee sen laulajan äänestä Abba mieleen... Mutta on ne biisit ihan hyviä, menee radisota kuunneltuna, mutta en kyllä kotona kuuntelis.

meillä taas ei oo kotona eikä autossa mikään muu soinukaan levyn ilmestymisen jälkeen! :)

Yhteistyössä