mä oon vähän nyt kyllä tympiintynyt.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, mulla sama juttu entisen naapurin kanssa... Lupaili kaikkea ja kaikki onnistui aina kun kysyi apua tai lainaksi jotain. Sitten vähän ajan päästä tuli viesti missä toinen toistaan uskomattomimpia selityksiä... |O

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
no eihän kukaan pakota aikuista ihmistä olemaan semmosen kaveri, joka on inhottava?

ei se varmaan tahalleen ole,ja meidän muksutkin on keskenään kavereita joten on siinä vaakakupissa muutakin kuin meidän ystävyys.

no sitten et odota, että hän pitää lupauksensa, ei kaikki pysty siihen. mullaki yks tuttu, joka aina lupaa eikä pidä. annan hänen juttujensa mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. ei mene energiaa eikä tule itelle paha mieli massuun. voimia.

Oi kuule, juuri samaa olen sadatellut. Ärsyttää, kun sovitut menot voidaan perua viisi minuuttia ennen tapaamista. Ihmiset ilmeisesti tekee treffejä varoiks, jos ei sattuiskaan oleen parempaa tekemistä. Ja sit tää toinen ryhmä, joka aina jaksaa sanoa sen "ois kiva nähdä"-lauseen. Oon alkanut sanoon, et ota yhteyttä kun sopii, eikä sitä yhteyttä koskaan oteta. Et joo, kyllä tympäsee.

Yhteistyössä