Mä oon tyhmä, surullinen, itkettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikuinen mooses
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ikuinen mooses

Vieras
Kävin äsken salilla 700 kcl kuluttamassa, vedin sitten kaapista puolikkaan kebab rullan mikä jäi viikonlopusta, oi miksi. Oon saanut jo 20 kg pois, 20 kg on vielä jäljellä, tuntuu et kroppa menee rumempaa suuntaan kun laihtuu kun rypyt ja sellut tulee esiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikuinen mooses:
Kävin äsken salilla 700 kcl kuluttamassa, vedin sitten kaapista puolikkaan kebab rullan mikä jäi viikonlopusta, oi miksi. Oon saanut jo 20 kg pois, 20 kg on vielä jäljellä, tuntuu et kroppa menee rumempaa suuntaan kun laihtuu kun rypyt ja sellut tulee esiin.

Mä en tiedä mitä mun vartalolle tapahtuu, mut rumemmaksi se kyllä on menny kaikkine roikkuineen ja selluineen. Täytyy ootella että tapahtuu ihme, ja paikat kiinteytyy...

Vuokraa personal trainer puoleksi päiväksi tms. niiin katsotte yhdessä mitkä liikkeet ovat parhaaksesi. KÄy jossain hoidoissa, osta kiinteyttävää rasvaa...syötkö terveellisesti? Käy suolihuuhtelussa.

http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/index.pl?session_id=470a25b99f83b89ad5050b632c577cdd
tämä on hyvä sivu :) voi laskea energiansaannin, energiankulutuksen liikunnassa jne.
Liian nopea laihduttaminen ei ole hyväksi, koska keho ei pysy mukana ja silloin voi jäädä löysää nahkaa jne. :S

Alkuperäinen kirjoittaja lop:
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/index.pl?session_id=470a25b99f83b89ad5050b632c577cdd
tämä on hyvä sivu :) voi laskea energiansaannin, energiankulutuksen liikunnassa jne.
Liian nopea laihduttaminen ei ole hyväksi, koska keho ei pysy mukana ja silloin voi jäädä löysää nahkaa jne. :S

En tuota 20 kg nopeasti laihduttanutkaan. 8 kk siihen meni. Ei mulla kiirettä tämän toisen 20 kg kanssa ole, mutta luulen että nää sellut ei lähe ikinä.

Joku sanoi Personal Trainerista, mulla oli sellanen 4 kk, se sanoi että kyllä liikunnalla iho kiinteytyy, ei oo mulle kiinteytyny. En kato koskaan kirkkaassa valossa itseäni alasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Meinaatko että se kebab tuos en 20 kg takasin?

Ei mitään hätää. jatkuvalla nälkäkuurilla olo väsyttää ja pysäyttää aineenvaihdunnan.

voihan se tuoda, jos syö paljon ja usein. Mieluiten kannattaisi syödä kanaa, se on terveellisempää, vähärasvaisempaaa, enemmän proteiinia.

Ei mitään hätää. jatkuvalla nälkäkuurilla olo väsyttää ja pysäyttää aineenvaihdunnan.

voihan se tuoda, jos syö paljon ja usein. Mieluiten kannattaisi syödä kanaa, se on terveellisempää, vähärasvaisempaaa, enemmän proteiinia.

En sanonut et syön usein ja joka päivä. Se jäi viikonlopusta. Muuten syön ihan terveellisesti just kanaa, raejuustoo, tonnikalaa, lihaa, hedelmiä, vihanneksia, mutta tuntu että tää repsahdus kaato taas kaikki

No se sellun kiinteytyminen tai "sulaminen" on todella hidas prosessi ja jos on vielä 20kg puotettavaa niin tuskin ennen sitä kannattaa odottaa et sellukaan mihinkään katoaa.

Mut oot jo 20kg kevyempi, iloitse siitä :) ! Oikeasti täysin selluttomia ja supertimmi kroppaisia aikuisia naisia ei ihan hirveesti ole ja se on vaatinut yleensä paljon panostusta ja vuosien terveellisen & liikunnallisen elämäntavan.

En sanonut et syön usein ja joka päivä. Se jäi viikonlopusta. Muuten syön ihan terveellisesti just kanaa, raejuustoo, tonnikalaa, lihaa, hedelmiä, vihanneksia, mutta tuntu että tää repsahdus kaato taas kaikki

sit vaan liikut sen pois :) Laihduttaminen on hyvin yksinkertaista: syö vähemmän kuin kulutat.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

sit vaan liikut sen pois :) Laihduttaminen on hyvin yksinkertaista: syö vähemmän kuin kulutat.

Tulihan tänään 700 kcl kulutettua et kai se on + - 0

Yhteistyössä