mä oon tosi huolissani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
Anoppini on kärsinyt vaikka mitä hengitystie ongelmia (astmaa, kaiken maailman tulehduksia, sydänlihastulehdus) nyt miehen kanssa juteltiin eilen, että kun hänen pikkuveljensä vielä kotonakin asustaa ja silläkin on astma, ihottumaa, yskää ym. Että josko heidä kodissaan on hometta. suuri syy epäilyyn on se että kun talossa on ilmanvaihto, niin piheydessään appiukko ei oo sitä pitänyt päällä varmaan 20 vuoteen, eli homeen mahdollisuus on suuri. mä oon niin huolissaan!!!!!!! onneksi mies soittaa heti tänään äidilleen, ja kertoo epäilyksestään, ennen kuin tulee mitään suurempaa. anoppi ei pysty nukkumaan enään öisin kun yskii niin paljon. :'(

katoitko homeloukku ohjelman maanantaina..oli aika lohdutonta katottavaa, miten sitä hometta voiki olla ja paljon ja just niissä paikoissa missä se ei näy, ei sitä tule edes ajattelleeks ...ilmanvaihto on tosi tärkee juttu kyllä...ite asutaan kans vm 59 rakennetussa okt:ssa ja kyl syynättiin talo ku ostettii et olisko hometta, ei ollu onneks(talo ostettu miehen mummolta) ja mä oon aina ollu siinä uskossa viel että jos teettää kuntokartoituksen niin sen tekijä olis jonkinlaisessa vastuussa siitä millasen raportin tekee mut ohjelman perusteella ei näin taida olla edes :o

Huomioikaa, että kaikkiin kosteustarkastajiin ei ole luottamista. Osa tulee "tee se itse miehen- mittareilla mittaamaan, toivottavasti ne jotain suuntaa antavat, itse en luottaisi.... Ainoa mihin luottaisin tuossa vaiheessa on homekoirat. Googleta ja katso. Koirat haukkuvat kohdat, joihin on syytä tehdä tutkimukset. Maksaa jonkun satasen, riippuen paikkakunnasta (matkasta ja talon koosta). Ne koirat eivät turhasta hauku. Ihan vain vinkkinä. Kokemusta on koirien käynnistä.

Mulla on näitä hengitystie ongelmia ilmenny kans aika paljon ja paljon muutakin outoo. Aloin tuota hometta kans epäilemään mutta ei terveystarastaja voinu mitata vaan kaikkee muuta kyllä teki, kukista sun muista naputti ja tuskin ne nyt noista kasveista johtuu.

nyt ollaan asuntoo ettimässä mutta sekin on kiven takana, sais selvyyden heti jos alkais oireet helpottaan kun tästä pääsis pois.

Millanen tuo sydänlihastulehdus on?

Yhteistyössä