Mä oon tehnyt jotain aivan kauheeta, miten peittelen jälkeni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iitu"

Vieras
Meillä on omat tilit miehen kanssa, mutta rahat yhteisiä. Hänellä ei ole tarkkaa tietoa paljonko mulla on aina tilillä rahaa, eikä mulla ole tarkkaa tietoa hänen tilillään olevista rahoista. Työttöminä ollaan kotona molemmat.

No, nyt menin sitten pelaamaan nettipokerissa mieheltä salaa 170e, se on meille aika iso summa. Minulle jäi kaikki 110e tilille, kun siellä OLI 280e, mies tietää suunnilleen satasten määrän mitä minulla on, koska aina välillä kysyy ja siitähän sitä on suunnilleen helppo laskea kun näkee mitä olen kuluttanut.

Onnistuisiko jos seuraavaksi kun kysyy paljonko mulla on rahaa et sanoisin 190e ja sit seuraavalla kerralla taas huijaisin vähän jotta summa tavallaan tasoittuu. Nyt jos sanon että 110e ni se ihan vähän ihmettelee että mihin mulla on niin paljon rahaa mennyt.

Todellisuudessa olen pelannut yli 300e, mutta menin voittamaan 150e ihan heti alkuun, jonka olen siis nyt jo pelannut takaisin ja aika paljon ylikin :(

Kerro hänelle heti totuus kaikesta. Jossain vaiheessa jäät kuitenkin kiinni. Näin kävi meillä, mies yritti peitellä mutta enhän minä ihan tyhmä ole. Nyt on luottamus poissa ja taitaa olla entinen mies. Parempi kun kerrot heti itse.

Myönnä, mitä oot tehny, vain siten voit päästä tosta todella pahasta tavasta eroon. Anna miehelle käyttöoikeus tiliin, että voi vahtia, ettet pääse moista typeryyttä toiste tekemään.

[QUOTE="mei";29603505]Sano että maksoit jonkun laskun...?[/QUOTE]

Ei mene läpi, koska mies tietää että mitä laskuja meillä on. Sitten mun pitäis maksaa se joskus myöhemmin oikeasti.

Saan nyt 26pvä lapsilisän ja viikon päästä tulee asumituki 450e ja työttömyystuki 650e, noiden kanssa jotenkin pystyisin vekslaamaan. Miehen ei siis välttämättä tarvitse tietää paljonko minulla on rahaa, koska mulla on sitä kuitenkin ja pystyn maksamaan kaupassa jne eikä sen takia alkaisi ihmettelemään jos sanoisinkin ettei minulla ole rahaa.

Entinen peliriippuvainen avaa pelitilin nettiin, tosi fiksua :(
20e, 20, 30, 20 jos nyt vielä 20 ja sit ei enää, no vielä 20, 20.......

Joo, tunnusta heti. Ei tuo varmasti ole sellainen asia, etteikö mies voisi anteeksi antaa kun heti kerrot. Mutta jos yrität jälkiäsi peitellä, sorrut herkästi pelaamaan uudestaan. Siinä menee sitten rahojen lisäksi parisuhde, kun valheen tielle lähtee.

En voi kyllä kertoa, suljin koko pelitilin enkä enää pelaa. Olen ollut 6v pelaamatta, joten eiköhän se onnistu tästä eteenpäinkin.

Työttömälle vain aika iso summa peiteltäväksi. Miehelle saattais mennä läpi jos sanon, että tililläni on rahaa 170e ja myöhemmin sanon että on vähän taas enemmän. Voihan olla ettei se edes kysele paljonko rahaa on ja parin viikon päästä sillä ei ole enää edes hajuakaan paljonko tililläni voisi olla rahaa. Viimeksi kun on kysynyt, niin tililläni oli alle 580e, toki olen maksellut kaupassa jne, mutta kyllä mies nyt sen verran kärryillä on meidän rahoista, että onko siellä satanen vai melkein 300e

Kerro totuus ja lopeta pelaaminen HETI. Laita estot päälle pelisivuistoille. Itsekin olen joskus aikoinaan pelannut ja ei sieltä koskaan voittajana selviä... Keksi jokin muu harrastus, sulla jäis aika hyvin säästöön jos sijoittaisit nuo rahat (esim. osakkeisiin tai rahastoihin). Nyt en ole pelannut moneen vuoteen eikä tee edes mieli. Olen jopa saanut säästöön n. 5000 e mitä en olisi ikinä uskonut 5 vuotta sitten.

Kannattaa miettiä myös sitä miksi pelaat. Kaipaatko jännitystä elämääsi vai oletko masentunut? Joka tapauksessa keskusteluavusta voisi olla hyötyä. Luulen että suurimmalla osalla pelaaminen pohjautuu henkilökohtaisiin ongelmiin. Itse sain apua terapiasta (tosin terapiassa kävin rankan lapsuuden takia, en pelaamisen).

[QUOTE="aloittaja";29603537]En voi kyllä kertoa, suljin koko pelitilin enkä enää pelaa. Olen ollut 6v pelaamatta, joten eiköhän se onnistu tästä eteenpäinkin.

Työttömälle vain aika iso summa peiteltäväksi. Miehelle saattais mennä läpi jos sanon, että tililläni on rahaa 170e ja myöhemmin sanon että on vähän taas enemmän. Voihan olla ettei se edes kysele paljonko rahaa on ja parin viikon päästä sillä ei ole enää edes hajuakaan paljonko tililläni voisi olla rahaa. Viimeksi kun on kysynyt, niin tililläni oli alle 580e, toki olen maksellut kaupassa jne, mutta kyllä mies nyt sen verran kärryillä on meidän rahoista, että onko siellä satanen vai melkein 300e[/QUOTE]

Miksi et voi kertoa totuutta?

[QUOTE="Vieras.";29603523]Miten olisi totuus? Ja pelaamisen lopettaminen.[/QUOTE]

no eihän sitä tässä kysytty, vaan miten jäljet peitellään.

huoh. jumalan kiitos oon sinkku! nimim. myös peliriippuvaisen kanssa elänyt.

Lopetin jo ja pelitili on suljettu. Jos olisinkin vain pelannut 50e, niin sellainen summa nyt olisi voinut mennä joihinkin pikkuostoksiin esimerkiksi, mutta tuo on jo niin iso summa ettei mene läpi.

Ajattelin nyt vähän sanoa isomman summan mitä tilillä oikeasti on, keskiviikkona tulee kuitenkin jo lapsilisät ja sitten voin taas sanoiakkin jo varmaan sen oikean summan mitä siellä tilillä on oikeastikkin. Ei se mies nyt niin tarkkaan meidän ostoksia laske.

Mutta kyllä se nyt vähän tietää, että 50e meni sinne, 30e tänne ja sitten 40e siihen laskuun ja sittenhän se vielä tankkasikin 40 eurolla.

Asumistuki EI ole sinulle tuloa.
Sillä maksat osan vuokraasi. Miksi et ole laittanut tukea menemään suoraan kelasta vuokranantajalle.
Kohta tuhoot nekin rahat ja saatte häädön;)

no eihän sitä tässä kysytty, vaan miten jäljet peitellään.

huoh. jumalan kiitos oon sinkku! nimim. myös peliriippuvaisen kanssa elänyt.

Pelaamisen voi lopettaa. Mun mies pelas sillon joskus kun oltiin menty naimisiin, pari kertaa ruokarahat. Kun meillä oli riitaa, se pelaaminen oli aina holtittominta. Siihen auttoi se, että joutui kertoa mulle ja joutu kunnolla vastuuseen asiasta. Se oli pelaillut monta vuotta jo, siis raha-automaateilla, mutta isoja summia. Kävi töissä sen takia et pysty pelaa, nuorempana jako mainoksia yms. Parin vuoden ajan pelas ihan pakonomaisesti. Onneksi se loppu. Opintolainaakin otti ja pelas kaikki.

Jos se ois salannut sen multa, niin ei se varmaan ois ikinä lopettanut sitä.

Yhteistyössä