Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:mulla oli 5päivää ja sain plussaa 200e. Sulla taisi olla 6 päivää. Tosin mun rahat meni jo jouluna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oho:mulla oli 5päivää ja sain plussaa 200e. Sulla taisi olla 6 päivää. Tosin mun rahat meni jo jouluna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:tooosi vähänmeillä jäi käteen n.200-250 per viikko 4viikon ajan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä oon iloinen, että sain kaapit tyhjäksi, juuri mitään ei tarvinnut tuoda takasin. Ja toivon, että koskaan en ihan niin idiootti ole, että 100? en pidä minään, surullista.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Miten muuten sun se "saa ottaa"-idea meni? Mä mietin ensi kerralle tuota kanssa!
Ja hei siis mulla ei ole sitä 200e enää, se meni kaikki jouluna.. Mutta niin mä sen laskinkin, että kirppiksellä tienaan joulurahat ja putkeen meni.
Mutta sulla on nyt sitten alerahaa kivasti, hieno juttu!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:tooosi vähänmeillä jäi käteen n.200-250 per viikko 4viikon ajan
![]()
Mä oon iloinen, että sain kaapit tyhjäksi, juuri mitään ei tarvinnut tuoda takasin. Ja toivon, että koskaan en ihan niin idiootti ole, että 100? en pidä minään, surullista.