Mä oon rakastunut!! <3 *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tähän:

:laugh: :laugh:

Mut oikeesti, ei oo olemassa parempaa ripsaria, toi on ihan mahtava!! Erottelee ripset tosi hyvin, tolla kyllä saa oikeen viimosen päälle räpsyripset :D Yhen tollasen oon jo käyttäny ja ku tänään Cittaris huomasin et niitä saa edelleen 5 ?:lla kappale ni otin sit heti kaks.. :whistle: Mul on toi missä on toisessa päässä hopee väri mut sitä ei kyllä tuu käytettyä.. En mä ees tiiä et mitä sillä tekis.. Vois kai sitä tonne ripsien päälle sutasta.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Viidellä eurolla? Kiitos tiedosta. B)

Eipä kestä ;) Täytyyhän tällaset asiat jakaa.. :D

Muoks. Sitä en sit tiedä et onks toi tarjouksessa yleisesti Cittareissa vai onko vaan joku Myyrmannin cittarin ylijäämätarjous.. :D Niitä ku on ollu siellä jo aika kauan..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Joo, toisessa päässä musta ja toisessa värillinen.

En kyl ymmärrä mitä yleensäkään kukaan tekis pinkillä ripsarilla.. :snotty:

Ok. No,voishan semmosta laittaa vaikka vappuna tai uutena vuotena tai tai tai.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Joo, toisessa päässä musta ja toisessa värillinen.

En kyl ymmärrä mitä yleensäkään kukaan tekis pinkillä ripsarilla.. :snotty:

Ok. No,voishan semmosta laittaa vaikka vappuna tai uutena vuotena tai tai tai.. :D

Nii joo tietennii.. Mä ku skippaan aina vapun.. ja uuden vuoden.. ja.. ja.. ja... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Niin mäkin hyvin pitkälti ;) Uusin Super Magnify oli kans tosi hyvä, siinä on mahtava harja! Mut ei oo niin hyvä ku tää, pakko myöntää :D

Mulla ei ole vielä tota uutta ripsaria. =)

Kannattaa kyllä testaa, siinä on kyl ihan himmee harja, en oo ennen nähny!! Eka katoin et eihän tolla tee mitää ku siinä on tyyliin millin pituset harjakset mutta tosi hyvä kyl oli :D

Yhteistyössä