T
tällasta.
Vieras
viimeiset 4 kk ainaki! Ihan hermoheikko, itkuinen, väsynyt, vihainen, suuttunut mitättömistä asioista.. Tänään lentää ehkäisyrengas roskikseen, ei sekään sitten sovi mulle! Oon käyttäytynyt ihan kummallisesti ja mieskin on jo ihan kyllästynyt jatkuvaan riitelyyn .. Ja tosiaan, mä oon suuttunut ja loukkaantunut verisesti ihan maailman pienimmistä asioista jotka ei ois ennen paljoo hetkauttanut! Toivottavasti ei oo myöhäistä, koska mies on oikeesti joutunut olee tosi tiukilla mun kanssa.
Voi että. Kaipa tää tästä helpottuu. Jotenki sitä aatteli et kyl se tasottuu kun keho tottuu renkaaseen jne, mutta ei se vaan oo tasottunu. Miks tollasia myydää kenellekään!? Oon kuullut ja lukenut etten oo tosiaan ainoa josta noi hormonivalmisteet tekee hullun
Voi että. Kaipa tää tästä helpottuu. Jotenki sitä aatteli et kyl se tasottuu kun keho tottuu renkaaseen jne, mutta ei se vaan oo tasottunu. Miks tollasia myydää kenellekään!? Oon kuullut ja lukenut etten oo tosiaan ainoa josta noi hormonivalmisteet tekee hullun