Mä oon ollu puol tuntii yksin ja nyt jo ihan hajoomis pisteessä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tyttö on isällään ja miehen poika on äidillään (uusioperhe meillä siis). Ollaan aina miehen kanssa kahdestaam keskiviikkoon asti sunnuntaista.

Mut nyt... Mies lähti moottoripyöräreissulle tänään ja tulee torstaix takaisin, eli mä oon yksin!!! Tahdon sen miehen takasin!!! En haluu olla ilman sitä!!! Vedin jo kipon mansikoita, puol pussii karkkia...

Mä en taida pysyä hengissä näitä kolmee-neljää päivää ilman mun rakasta....

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
:o mihin sä olet kadottanut itsesi ja oman elämäsi?

Mikä se on...? Ei mulla oo "kunnon" kavereita/ystäviä täällä. Joitan työkavereita mut niit vaan töissä...

Enkä mä haluakaan ku sen miehen vaan!!! Onx väärin olla ihan rakastunu (vai pitäiskö sanoo koukussa...?) ihan täysillä.

Me leperrellään, kiehnätään ja kuherrellaan vieläkin kolmen vuoden seurustelun jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hassua, että teillä on lapset hoidossa, ettekä käytä sitä aikaa olemalla kahdestaan.

Joka viikkohan me ollaan kahdestaan! Äijillä on vaan nyt oma reissunsa. Ja mulla ei muutenkaan ole lomaa kun vaihdoin työpaikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mikä se on...? Ei mulla oo "kunnon" kavereita/ystäviä täällä. Joitan työkavereita mut niit vaan töissä...

Enkä mä haluakaan ku sen miehen vaan!!! Onx väärin olla ihan rakastunu (vai pitäiskö sanoo koukussa...?) ihan täysillä.

Me leperrellään, kiehnätään ja kuherrellaan vieläkin kolmen vuoden seurustelun jälkeen...

Hmm. Miehesi taitaa kuitenkin selvitä yksinkin... Rakastunuthan saa olla, mutta omaa itseään ja elämääsnsä ei kannata unohtaa ja kokonaan miehen varaan sitoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:

Hmm. Miehesi taitaa kuitenkin selvitä yksinkin... Rakastunuthan saa olla, mutta omaa itseään ja elämääsnsä ei kannata unohtaa ja kokonaan miehen varaan sitoa.

En minä sitä oo sitonutkaan ja saa mennä jos haluaa!! Mä en vaan halua omaa yksinäistä elämää! Oon ihan tyytyväinen näin.

Korostan!: En halunnut tätä ongelma ketjuksi!! On vaan outoo!! Ja kiitos yhdestä vinkistä, vois nimittäin lähtee lenkille!!

Hassua, että teillä on lapset hoidossa, ettekä käytä sitä aikaa olemalla kahdestaan.

Joka viikkohan me ollaan kahdestaan! Äijillä on vaan nyt oma reissunsa. Ja mulla ei muutenkaan ole lomaa kun vaihdoin työpaikkaa.

No miks sitten vali vali?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä olet niitä naisia jotka suhteen loppumisen jälkeen jää yksin ja ihmettelee minne se elämä katosi. Tee jotain vielä kun asiat on hyvin.

Älkääs nyt eroa jo manatko ap:lle. Ei siinä pahaa ole, jos toista ikävöi

Alkuperäinen kirjoittaja ninja:
Ei tää voi olla totta!!?? Kai aikuinen ihminen pärjää yksinkin pari päivää!! Sä ajat sen miehen vielä pois luotas, jos roikut siinä koko ajan..

Miten mä nyt siinä roikkunu olen!? Onhan sillä aina omat menonsa ja touhunsa!!!

Mikäs helvetin ongelma tästä nyt tuli!? Unohtakaa koko ketju jos ootte niin vitun kateellisia ku ette saa ite omaa aikaa olla....

Just muistin mix mä lähdin täältä jo puol vuotta sitten taustailemaan, virhe palata tautalta joten vetäydyn sinne takas...

No miks sitten vali vali?

En mä mitään nyt valittanu jos tuntuu vaan oudolle ja on toista ikävä!!!

Tziisus mitä touhua...

:headwall:
Ensin valittaa että joutuu olla yksin ja sit sanookin,, et on aina vaan miehen kanssa ja sit sanoo että aina miehellä on omia menoja. Nyt kaikki muut onkin kateita omasta ajasta.

Ensin otsikossa ilmoittaa HAJOAVANSA vaikka ollut yksin vasta puoli tuntia ja sitten ihmettelee, kun muut ei heti käsitäkään asiaa. Kyllä se nyt vaan on aika erikoista jos aikuinen ihminen menee palasiksi puolessa tunnissa....

Ensin valittaa että joutuu olla yksin ja sit sanookin,, et on aina vaan miehen kanssa ja sit sanoo että aina miehellä on omia menoja. Nyt kaikki muut onkin kateita omasta ajasta.

No eipäs takerruta nyt taas toisten kirjotuksiin, vaan mietitään myös itse mitä näpytellään

Oletpas sinä pahalla päällä, rukoilijasirkka, vai oliko se runoilijasirkka.....?!

Ensin otsikossa ilmoittaa HAJOAVANSA vaikka ollut yksin vasta puoli tuntia ja sitten ihmettelee, kun muut ei heti käsitäkään asiaa. Kyllä se nyt vaan on aika erikoista jos aikuinen ihminen menee palasiksi puolessa tunnissa....

Juu ranteet aukihan se jo veti. Sen olis varmaan pitänyt rekkaantua että olisi vaikka saanut silmää iskevän hymiön perään. Antakaa nyt sen olla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juu ranteet aukihan se jo veti. Sen olis varmaan pitänyt rekkaantua että olisi vaikka saanut silmää iskevän hymiön perään. Antakaa nyt sen olla!

Saa sen sinne perään ilman rekkaantumista.

Alkuperäinen kirjoittaja Marmeladi:
ei voi olla totta miten te ihmiset ette ymmärtäneet ap:n pointtia.. :laugh: eihän se nyt tosissaan hajoa.. :laugh:

mää ymmärsin mitä tarkotit.. ja kyllä.. saa olla rakastunu.. ja kaivata.. :D

No jos minä olisin ollut puolituntia yksinäni niin toteaisin, että onkauhee ikävä miestä enkä tiedä mitä ihmettä tekisin seuraavat päivät enkä ilmottaisi olevani hajoamispisteessä.

kyllä mäkin ikävöin miestäni, mut nautin myös yksinolosta. Tee kaikkea kivaa yksin... kiertele kaupoissa, vuokraa leffa ja loikoile sohvalla, lue joku hyvä kirja yksin leveällä sängyllä. Nauti kun kukaan ei keskeytä...

Yhteistyössä