Mä oon oikeesti ihan paska vaimo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo

Vieras
:(

Mä olen ihan totaalisen kyllästynyt itseeni,meidän avioliittoon,mieheen ja ehlä myös perhe-elämäämme. :(
Olen joka päivä pahalla päällä, huudettua tulee niin lapsille kuin miehellekin.Huoh...
Olen hoitovapaalla, mutta käyn samalla töissä n. 3x viikossa.Hoitovapaani loppuu kesällä ja tahtoisin ollakin kotona siihen asti, koska sit on koko kesä töitä.
Olen epäillyt masennusta tms. mutta en tiedä. :( Kaikki vituttaa, mikään ei kiinnosta ja on tylsää.
Miehessä ei ole vika! Hän on päivät töissä, tekee kotityöt pyytämättä, tuo kukkia ja on muutenkin todella ihana. :heart: Mutta! Kun MUA ei tahdo kiinnostaa.Ei varmaan enää paljoa vaadi kun mies nostaa kytkintä, ei tosin ole sen tyylinen. En moittis yhtään jos kävis vieraissa, minähän omalla käytökselläni pilaan myös sen elämää. :(
Jotenkin tuntuu että tarvis etäisyyttä tähän tilanteeseen, mutta miten? Lapsia ei saada oikein koskaan hoitoon ja yx viikonloppu ei tätä tilannetta helpota.
Avioliittoneuvoja? En tiedä...

Ette te mitään avioliittoneuvojaa tarvi, jos miehesi on noin ihana ja sä vaan yksinäs kiukuttelet. Hanki joku harrastus, jätät miehesi hoitamaan muksuja siksi aikaa että käyt siellä tuulettumassa. Toi on muuten oikeesti tosi rankkaa käydä sekä töissä että vastata muun ajan yksin lapsista, kokemusta on.

Jos se mies käykin jo vieraissa, että kestää sinua ;) Noh, vähän ilkeästi sanottu, mutta kannattaa terästäytyä jos haluaa että ei tosiaan karkota toista. Kun tarpeeksi panostaa, niin kyllä sitä jotain helpottavaa keksii.

Käykää vaan neuvojalla jos sun mies lähtee. Tai käy yksin puhumassa huonoa mieltäs pois. Mulla on ollu välillä samat fiilikset ja oma käytös v..tuttanut. Auttoi kun kävi itse välillä kotoa pois tuulettumassa (en tarkoita ryyppäämistä), tekemässä jotain mistä nauttii. Uimassa vaikka tai jumpassa tai leffassa tai kahvilla kaverin kans. Toinen mistä oli apua oli asialliset keskustelut miehen kans siitä mikä nyppii omaa oloa. Kirjoittamisesta joskus myös: pistäpä kiukkulistalle kaikki mikä ärsyttää, niin vähän ajan päästä voit kattoa ettei ne samat enää niin paljo ärsytäkään... Muuten, joillakin tuon v-olon takaa löytyy hormonaalinen ehkäisy. Mulle ei ainakaan pillerit käyny sit yhtään,, siskolla sama homma.

Yhteistyössä