Mä oon nyt niin kahden vaiheilla että menenkö katsomaan kaveria sairaalaan vai en.

maalla on mukavaa

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
1 088
0
36
Päivittäin ollaan tekemisissä oltu, ja eilen ollut kolarissa ei ole vakavasti loukkaantunut mutta tarkkailtavana huomiseen asti (päänsä lyönyt kovin ja ollut jonkin aikaa tajuttomana yms), hänen äitinsä soitti mulle aamusta ja siitä asti itsellä ollut todella paha olo. Mietin koko ajan että laitanko hänen äidilleen viestiä ja tiedustelen että voisiko häntä mennä katsomaan, ja jaksaakohan ottaa vieraita vastaan mutta en tiedä kun äiti kuitenkin lupasi ilmoitella jos tilanne muuttuu johonkin suuntaan jne..

Kyllä taas muistaa arvostaa ystäviään, ja kertoa heille kuinka tärkeitä ovat. Koskaan ei tiedä mikä hetki on viimeinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä menisin katsomaan jos kaverisi äiti antaa "luvan".

Tätä itsekkin pohdin että mitähän äiti sanoo, kun itse on ilmeisesti koko päivän siellä ollut ja tuntuu jotenkin tyhmältä mennä sinne jos hänkin on siellä.

Jos on osastolla, niin voisi mennäkin, mutta jos on teholla tai tarkkailussa, niin sitten en menis. Siellä on tosi ahtaat tilat ja vain lähiomaisten vierailut sallitaan..

Alkuperäinen kirjoittaja :
No jos huomenna on jo pääsemässä pois niin en kyllä menis.Menisin sitten vaikka huomenna käymään.

Sepä se, kun huomenna jo pääsee pois mutta toisaalta menee äitinsä luokse silloin kun ei saa yksin olla kotona vielä muutamaan päivään vaikka kotiin pääsisikin. Äiti taas asuu toisessa kaupungissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
Alkuperäinen kirjoittaja :
No jos huomenna on jo pääsemässä pois niin en kyllä menis.Menisin sitten vaikka huomenna käymään.

Sepä se, kun huomenna jo pääsee pois mutta toisaalta menee äitinsä luokse silloin kun ei saa yksin olla kotona vielä muutamaan päivään vaikka kotiin pääsisikin. Äiti taas asuu toisessa kaupungissa.

No sitten soittaisin huomenna ja sopisin et nähdään kun kotiutuu.Ja tänään voisin laitta terveiset äidin mukana.Mutta siltikään en menisin sairaalassa käymään.Ehtii nähdä sittenkin kun on kunnossa.Ja muutenkaan ei suositella "turhia" vieraita sairaalaan.