Mä oon nyt NIIIN iloinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen

Vieras
Laitettiin asunto myyntiin, sunnuntaina oli eka näyttö.
Tänään välittäjä soitti miehelleni, että eka tarjous saatu! Ja ihan hvyä sellainen, eli voidaan se hyväksyä -jos niin halutaan. Mutta saataisiin se mitä halutaan ja mitä pyydettiin. Välittäjä tulee illalla juttelemaan.
Hitsit, meillä ei oluut mitään kiirettä -hintakin laitettu sen mukaan, että ei halvalla myydä! (uusi, täysin rempattu asunto, todella hienosti laitettu )

No, nyt saadaa jätettyä tarjous seuraavasta mahdollisesta kodista ja voi alkaa miettiä uutta keittiöö ja kylpyhuonetta ym kun sekin mahdollinen asunto remontoitaisiin.

Mä olen vain niin onnellinen!! Olen syksyyn asti kotona lasten kanssa ja tämä meni nyt aivan täydellisesti! Kaikilta osin. Jee!!

Ihanaa kun tällaistakin saapi lukea. Yleensä täällä vaan valitetaan kaikesta. Olen iloinen puolestasi, että asianne sujuivat odotettuakin paremmin... :)

Kiitos teille!!
Tää oli jotain niin odottamatonta ettei itsekään tajua! Kun ei tosiaan mikään kiire ole. Mutta hyvä näin, saadaan isompi koti ja jos saadaan se mitä ajateltiin, niin saadaan siitä tosi kiva meille pitkäksi aikaa!! Tää on ihanaa. Vaikka oltaisiin mahduttu tähän nykyisenkiin hyvin vielä vuosia.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hienoa:
tosi paljon onnea!! se voi pahimmillaan olla tosi stressaavaa, mutta teillä kävi säkä, lamasta huolimatta.. hyvät kämpät menee aina :)

No me tiedettiin varmaksi, että tää menee kyllä, mutta että näin pian! Ja kun hintakin oli aika hmm.. suuri. Mutta hyvälle paikkaa, hyvä taloyhtiö ja tosiaan hyvä asunto. Mutta että näin äkkiä! :)

En halua olla ilonpilaaja, mutta meilläkin kävi noin. Ekasta privanäytöstä meni kaupaksi tosi hyvällä tarjouksella.

Seuraavalla viikolla ostaja ilmoitti kirjallisesti, että ei ostakaan asuntoa. Käsirahastakin piti puolet maksaa välittäjälle.

No, meni se asunto sitten muutaman mutkan jälkeen kaupaksi muutaman kuukauden päästä melkein yhtä hyvällä hinnalla. Siinä välissäkin meinasi mennä, mutta naapuri sabotoi kaupat.

Alkuperäinen kirjoittaja onneksi se on nyt ohi!:
En halua olla ilonpilaaja, mutta meilläkin kävi noin. Ekasta privanäytöstä meni kaupaksi tosi hyvällä tarjouksella.

Seuraavalla viikolla ostaja ilmoitti kirjallisesti, että ei ostakaan asuntoa. Käsirahastakin piti puolet maksaa välittäjälle.

No, meni se asunto sitten muutaman mutkan jälkeen kaupaksi muutaman kuukauden päästä melkein yhtä hyvällä hinnalla. Siinä välissäkin meinasi mennä, mutta naapuri sabotoi kaupat.

Joo, mikään ei ole täysin varmaa ennen kuin papereissa nimit mustaa valkoisella. Ja sitä mieskin aina muistuttaa.

Kurjaa, että teillä käynyt noin. Äidillä kävi samoin aikoinaan -ostja ei saanutkaan lainaa, mutta pitkitti kauppaa vaikka kuinka kauan. Lopulta kauppa syntyi -toisten ostajien kanssa, mutta aikaa ja vaivaa siitä silti aiheutui. Saatikaan muuta haittaa. Joten ei todellakaan toivottavaa -kenellekään! Hyvä kuitenkin, että saitte omanne lopulta myytyä.

Yhteistyössä