Mä oon nukkunu koko päivän ja lapset on olleet heitteillä aamusta alkaen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opopopopopop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opopopopopop

Vieras
On tää yh-arki mahtavaa. Mä oon niin saatanan väsyny etten jaksa tehdä mitään. Lapset on leikkineet ja katsoneet tv:stä ohjelmia koko päivän. Jokseenkin on huono omatunto ku en ole ehtinyt olla heidän kanssaan pariin päivään...

Toissapäivänä alkoi virtsatietulehdusoireilu, sain kuurin. Eilen menin uudestaan lääkäriin kun oireet vain paheni ja selkään alkoi sattua. Sattuu edelleen ja tuntuu että vaikea hengittää ku ottaa niin kipeää. Kuumettakin on.

Helvetin mahtavaa yh-arkea kukaan ei auta vaikka pyytäis. Että tulis tänne hetkeksi lasten kanssa tai ottaisi luokseen. Ei kukaan. Vittu.

Ootko pyytänyt ketään auttamaan tai että joku ottaisi lapset hetkeksi hoitoon?
Isovanhemmat,sisaruksia,ystäviä?

Ymmärrän kyllä sua,olen itsekkin yh,tosin vaan yksi lapsi ja sekin jo10,että sikäli helpompaa...
Mutta silloin kun lapsi oli pieni,niin oli ikävää sairastella ja samalla hoitaa lasta..

Tsemppiä nyt kuitenkin! Ja pikäista parenemista! :)

Olen kysellyt kaikilta... Isovanhemmat nuoria, alta 60vuotiaita mutta joulu kuulemma otti koville ja nyt pitää siivota uutta vuotta varten. Ja kaksin ovat olleet koko joulun. Eivät ehdi ja jaksa ja halua jne jne. Mutta käskivät soittaa jos joudun sairaalaan, voivat sitten pariksi päivää ottaa lapset :O

Kävin uudelleen lääkärissä. Tulehdusarvo 214 ja huomenna aloitetaan iv antibiootti. ... Itku

[QUOTE="alkup";29389920]Olen kysellyt kaikilta... Isovanhemmat nuoria, alta 60vuotiaita mutta joulu kuulemma otti koville ja nyt pitää siivota uutta vuotta varten. Ja kaksin ovat olleet koko joulun. Eivät ehdi ja jaksa ja halua jne jne. Mutta käskivät soittaa jos joudun sairaalaan, voivat sitten pariksi päivää ottaa lapset :O

Kävin uudelleen lääkärissä. Tulehdusarvo 214 ja huomenna aloitetaan iv antibiootti. ... Itku[/QUOTE]

Miten voi olla tuollasia isovanhempia : /

On kyllä tosi kurjaa sairastaa, kun on yksin lasten kanssa : / Itsellä ei onneksi vatsatautia kummempaa ole ollut, vaikka ei sekään mitään helppoa ollut kolmen alle kouluikäisen kanssa.

Toivottavasti ap kaikki pian kääntyy parhain päin :flower:

[QUOTE="alkup";29389920]Olen kysellyt kaikilta... Isovanhemmat nuoria, alta 60vuotiaita mutta joulu kuulemma otti koville ja nyt pitää siivota uutta vuotta varten. Ja kaksin ovat olleet koko joulun. Eivät ehdi ja jaksa ja halua jne jne. Mutta käskivät soittaa jos joudun sairaalaan, voivat sitten pariksi päivää ottaa lapset :O

Kävin uudelleen lääkärissä. Tulehdusarvo 214 ja huomenna aloitetaan iv antibiootti. ... Itku[/QUOTE]

No kiva :(

:hug:

Oisko KETÄÄN kaveria joka vois jeesata ja ottaa lapset luokseen?

Kurja tilanne kaikenkaikkiaan, mutta älä pode huonoa omaatuntoa, se ei auta ketään tai mitään - päinvastoin.

En mä edes näe mitenkään kauheana asiana, jos ja kun lapset muutaman päivän katsovat tv:tä ja leikkivät sisällä äidin nukkuessa, kun äiti on kipeä.
Yritä olla stressaamatta, stressi vain pitkittää sairastelua.

• Tykkää
Reactions: moekoe
Voi, tunnen suurta myötätuntoa, voin vain kuvitella tilanteesi (en siis ole itse yh), mutta arjessa muunlaista selviämistä (minulla kehitysvammainen lapsi).Sinun pitäisi nyt tosiaan saada levätä ja parantua, tuo tulehdusarvohan on tosi korkea. ...nyt kai ottavat sinut sairaalaan...Voimia!

Yhteistyössä