Mä oon niin vihanen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrsCullen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mrsCullen

Aktiivinen jäsen
22.06.2005
5 194
0
36
Tässä talossa asuu yks tyttö (n. 5v), joka saa aina meidän tytön itkemään. Kaks kertaa ovat olleet yhdessä pihalla leikkimässä ja molemmat kerrat päättyy siihen, että meidän likka tulee itkien kotiin.
Toissa päivänä olin tyttöjen kanssa ite ulkona, ja sama homma vaikka mä oon siinä. Sillon tietty pystyin kattomaan tyttöjen perään... Kamalaa komentelua, lällättelyä ja alistamista.
Tuon tytön vanhempia en oo ikinä nähnyt, mutta seuraavalla kerralla menen kyllä sanomaan. Oma lapsi on nyt kyllä itekin sitä mieltä, että hän ei enää leiki tuon toisen kanssa. Raukka vaan itkee ja ihmettelee miksi sille ollaan ilkeitä ja inhottavia. :(

Harmaiden kommentteja odotellessa, kuin meidän tytössä on jotain vikaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
No eikö se tyttö mitenkään reagoinut siihen, kun olit vahtimassa niitä ja varmaan sanoit että on typerää käytöstä?

Joo, reagoi :D "Sä et saa määrätä mua, meidän mummu määrää!"

no jopas on rasittava kakara. Mä en antas sen "leikkiä" omien lasten kanssa, pysykööt kaukana jos ei osaa käyttäytyä.

meidän pihalla asuu samanmoinen. Mun tyttö ei ole mitenkään erityisen hyvä pitämään puoliaan. Sitten vaan surkeena nököttää jossain aidalla, kun tuo tyttö listaa paikkoja, joihin mun tyttö ei saa mennä tyyliin: "Et saa keinua, etkä käyttää liukumäkeä ym."

huh, mitäköhän tolle...

No eikö se tyttö mitenkään reagoinut siihen, kun olit vahtimassa niitä ja varmaan sanoit että on typerää käytöstä?

no jopas on rasittava kakara. Mä en antas sen "leikkiä" omien lasten kanssa, pysykööt kaukana jos ei osaa käyttäytyä.

En mäkään enää. Eilen kerkesin huikata tytön sisälle, kun näin että tuo oli pihalla leikkimässä.

Olisit sanonut että seuraavaksi jutellaankin mummun kanssa jos kiusaaminen ei lopu...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
meidän pihalla asuu samanmoinen. Mun tyttö ei ole mitenkään erityisen hyvä pitämään puoliaan. Sitten vaan surkeena nököttää jossain aidalla, kun tuo tyttö listaa paikkoja, joihin mun tyttö ei saa mennä tyyliin: "Et saa keinua, etkä käyttää liukumäkeä ym."

huh, mitäköhän tolle...

Niin rasittavaa! |O Ite koulukiusattuna en tasan halua, että mun lapset joutuu kokemaan saman.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olisit sanonut että seuraavaksi jutellaankin mummun kanssa jos kiusaaminen ei lopu...

Seuraavan kerran juttelenkin. En arvannu että tässä näin kävis, taas. Ajattelin "antaa mahdollisuuden", että ei kai kukaan voi aina olla noin inhottava. Nytpä tiiän paremmin :|

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
missä sen vanhemmat oikein on?
itte en noin pientä päästä vielä yksin leikkiin.

Jaa-a, sen ku tietäis. Ja mummusta se vaan puhui, ei isästä eikä äidistä.

harmillista.
voi olla että juuri tuon takia on niin vihainen ja purkaa sen sitten toisiin lapsiin.
tulevaisuudessa tuottaa itselleen vaan enemmän harmia tuolla käytöksellä.

missä sen vanhemmat oikein on?
itte en noin pientä päästä vielä yksin leikkiin.

Jaa-a, sen ku tietäis. Ja mummusta se vaan puhui, ei isästä eikä äidistä.

harmillista.
voi olla että juuri tuon takia on niin vihainen ja purkaa sen sitten toisiin lapsiin.
tulevaisuudessa tuottaa itselleen vaan enemmän harmia tuolla käytöksellä.

Niin, mistäs sen tietää. Kysyin tytöltä että kuka avas oven ku meni hakemaan sitä tyttöä ulos, ja sano että *piip* äiti. Mutta eipä kai tuon ikänen osaa vielä sanoa onko äiti vai mummu, varsinkin jos on nuori mummi.

Yhteistyössä