mä oon niin vihanen!! turhautunut,painukoon v####n koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja someone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

someone

Vieras
ukko!! mä oon nyt 2vuoden ajan ottanut puheeksi asian joka vaivaa mua,satuttaa. asia jonka takia valvon usein iltaisin. mies se ei voi sanoa mulle että haluaa mua,se ei voi sanoa että olen kaunis tms. siten kun kysyn syytä vastaa olenhan mä sanonut. jos itken asian takia kun puhun asiasta sanoo että kyllähän haluaa.

no miksi vitussa sitä ei voi sanoa oma-aloitteisesti usein, pakkoko sitä on tahallaan toimia niin että satuttaa toista? se sanoo haluavansa mua ehkä 3kertaa VUODESSA! se ei oo juuri ikinä kiihkeä,viimeisen 1v 9kk aikana ehkä 4kertaa ollut kiihkeä/intohimoinen. (seksiä on ollut useammin, mutta mua ei enään haluta tästä syystä mitä tässä selitän).

asiasta ei voi keskustella mies vaikenee,vaikenee,vaikenee,vaikenee. V###U :'(

Mullon itellä ihan samanlainen jörökki, mut silti ihanin mies ikinä :D En enää oo jaksanu nipottaa tuosta, ettei tosiaan koskaan kehu tai kommentoi esim. uutta kampausta tai ei ees huomauta jos oon meikannu.. ihan sama! Muuten kaikki toimii niin mulle riittää :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hr:
kuinka usein sanot itse miehellesi haluavasi häntä tai komeaksi tms. ?

no 5kuukautta sitten sanoin vielä useita kertoja päivässä, olin sanonut pitkän pitkän aikaa, tottahan se oli, mutta kun viikko tolkulla asiaan vastataan aina hiljaisuudella, niin eipä enään huvittanut "ottaa nenilleen" asian kanssa.niinpä tein töitä etten enään möläyttänyt näitä asioita miehelleni. nykyään en edes tunne intohimoa,jos tunnen se lopahtaa kun ajattelen mieheni tunteettomuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Miehesi luonne ja tapa ilmaista tunteitaan on vääränlainen sinulle, et varmaan ikinä voi olla onnellinen hänen kanssaan.

ai minusta mies ei vaan tunne että haluaa,että olisin kaunis. koska oli luonne mikä vaan ei oo vaikeeta sanoa paria sanaa jos niin tuntee ja tietää että puhumattomuus satuttaa,ei se ole minusta rakkautta että tahalleen päivästä toiseen vaan satuttaa. kuinka vaikeaa on sano olet haluttava? ei oo vaikeeta. kyllä se ekat 2kk suhteesta jakso kyllä sanoa että oon kaunis ja oli intohimoinen. mut no siitä seuraavat 2v on ollut tätä

Alkuperäinen kirjoittaja Cändi:
Hei likat älkää murehtiko!!! Tommosia ne oikiat suomalaiset miehet on! :D

no ei oo! eka tällänen keneen oon törmännyt,sori vaan! ai niin mutta tää palstahan on täynnä haluttomia akkoja jotka on vaan tyytyväisiä jos mies ei ehdottele mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja someone:
Miehesi luonne ja tapa ilmaista tunteitaan on vääränlainen sinulle, et varmaan ikinä voi olla onnellinen hänen kanssaan.

ai minusta mies ei vaan tunne että haluaa,että olisin kaunis. koska oli luonne mikä vaan ei oo vaikeeta sanoa paria sanaa

Kyllä se on vaikeeta jos niitä sanoja ei halua sanoa.
Toki voi olla myös niin että miehesi mielestä et ole kovin kaunis eikä halua valehdella.
Mä kyllä luulen että kyse on vaan henkilöstä joka kokee epämiellyttäväksi ja kiusalliseksi kaiken tuollaisen "lässytyksen" ja olet tehnyt asiasta vielä hankalamman vaatimalla niitä kohteliaisuuksia joita ei osaa antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cändi:
Hei likat älkää murehtiko!!! Tommosia ne oikiat suomalaiset miehet on! :D

no ei oo! eka tällänen keneen oon törmännyt,sori vaan! ai niin mutta tää palstahan on täynnä haluttomia akkoja jotka on vaan tyytyväisiä jos mies ei ehdottele mitään.

Kyllä meillä ehdotellaan, mut ei kauniilla sanoilla vaan perseenpuristelulla ja kommenteilla "onko illalla seksiä?" :laugh:

ai minusta mies ei vaan tunne että haluaa,että olisin kaunis. koska oli luonne mikä vaan ei oo vaikeeta sanoa paria sanaa

Toki voi olla myös niin että miehesi mielestä et ole kovin kaunis eikä halua valehdella.
Mä kyllä luulen että kyse on vaan henkilöstä joka kokee epämiellyttäväksi ja kiusalliseksi kaiken tuollaisen "lässytyksen" ja olet tehnyt asiasta vielä hankalamman vaatimalla niitä kohteliaisuuksia joita ei osaa antaa.

no kyllä se voi lapselleen lässyttää. ja miten omien tunteiden sanoiksi pukeminen voisi olla kiusallista? ja ihan sama onko vai ei mutta mies loukkaa mua ihan tahalleen ja ei ei 2sanan sanominen ole vaikeaa. ei oo mitään lässytystä sanoa että haluaa SEKSIÄ!=olet haluttava tai haluan sua

no ei ne sanat pumppaamalla ja hokemalla sieltä ulos tule vaikka kuinka haluaisit, pikemmin päinvastoin..

ei munkaan mies kovin usein sano noita sanoja mutta käytös puhuu enemmän. Joskus harvoin siltä lipsahtaa ihan yllättäin, et vähänkö oot kaunis, kun sitä kaikkein vähiten odottaa..

.

no kyllä se voi lapselleen lässyttää. ja miten omien tunteiden sanoiksi pukeminen voisi olla kiusallista?

En osaa selittää. Minäkin pystyn lapsille lässyttämään ja puhumaan pehmosia päivät pitkät mutta aikuisten kanssa on hankalampaa. En ole hyvä ilmaisemaan sanoilla tunteita, enkä edes halua opetella.
Joku ongelmahan mulla on.

Sulla on tosi kurja tilanne, en vaan usko että mies muuttuu painostuksella.

.

no kyllä se voi lapselleen lässyttää. ja miten omien tunteiden sanoiksi pukeminen voisi olla kiusallista?

En osaa selittää. Minäkin pystyn lapsille lässyttämään ja puhumaan pehmosia päivät pitkät mutta aikuisten kanssa on hankalampaa. En ole hyvä ilmaisemaan sanoilla tunteita, enkä edes halua opetella.
Joku ongelmahan mulla on.

Sulla on tosi kurja tilanne, en vaan usko että mies muuttuu painostuksella.

mutta ei se oo mitään painostusta, tai ei siksi tarkoitettua mä en vaan kestä tätä yhtään enään!

mun isä on ollut äidin kanssa 30vuotta ja joka päivä se sanoo haluavansa,joka päivä 30vuoden jälkeenkin. sanoo myös onpas rouva kaunis/hemaiseva. mulle ei kukaan sano niin.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
sanoo myös onpas rouva kaunis/hemaiseva. mulle ei kukaan sano niin.

no ooksä sit ihan oikeestri kaunis/hemaiseva?

no kauniinpi kuin 50vuotias äitini. 156cm/alle50kg, ja on mua monet miehet sanoneet kauniiksi,omanikin silloin kun tavattiin,enpä oo siitä juuri muuttunut

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Minkä ihmeen takia sun miehes pitäisi pönkittää sun huonoa itsetuntoa?? Miksi sä tarvitset jatkuvasti vakuutteluja siihen, että sä oot kaunis ja haluttava??

mä haluan sellaisen parisuhteen, miksi pitäs tyytyä huononpaan?

Minkä ihmeen takia sun miehes pitäisi pönkittää sun huonoa itsetuntoa?? Miksi sä tarvitset jatkuvasti vakuutteluja siihen, että sä oot kaunis ja haluttava??

ota sä tää ukko, niin mä isken jonkun joka pystyy tuntemaan.

ota sä tää ukko, niin mä isken jonkun joka pystyy tuntemaan.

Sori, mulla on jo oma, mutta jos ei miellytä niin kannattaahan sun se pistää kiertoon ja etsiä tilalle joku sellainen jonka kanssa säkin voit olla onnellinen.

Yhteistyössä