S
someone
Vieras
ukko!! mä oon nyt 2vuoden ajan ottanut puheeksi asian joka vaivaa mua,satuttaa. asia jonka takia valvon usein iltaisin. mies se ei voi sanoa mulle että haluaa mua,se ei voi sanoa että olen kaunis tms. siten kun kysyn syytä vastaa olenhan mä sanonut. jos itken asian takia kun puhun asiasta sanoo että kyllähän haluaa.
no miksi vitussa sitä ei voi sanoa oma-aloitteisesti usein, pakkoko sitä on tahallaan toimia niin että satuttaa toista? se sanoo haluavansa mua ehkä 3kertaa VUODESSA! se ei oo juuri ikinä kiihkeä,viimeisen 1v 9kk aikana ehkä 4kertaa ollut kiihkeä/intohimoinen. (seksiä on ollut useammin, mutta mua ei enään haluta tästä syystä mitä tässä selitän).
asiasta ei voi keskustella mies vaikenee,vaikenee,vaikenee,vaikenee. V###U :'(
no miksi vitussa sitä ei voi sanoa oma-aloitteisesti usein, pakkoko sitä on tahallaan toimia niin että satuttaa toista? se sanoo haluavansa mua ehkä 3kertaa VUODESSA! se ei oo juuri ikinä kiihkeä,viimeisen 1v 9kk aikana ehkä 4kertaa ollut kiihkeä/intohimoinen. (seksiä on ollut useammin, mutta mua ei enään haluta tästä syystä mitä tässä selitän).
asiasta ei voi keskustella mies vaikenee,vaikenee,vaikenee,vaikenee. V###U :'(