Mä oon niin vihanen tälle suomen lastenvalvonnalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja On se nyt perk....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

On se nyt perk....

Vieras
Mua vituttaa ja rankasti että sillon kun ilmotuksia satelee ja selvästi merkkejä lapsen pahoinpitelystä ne vitun velliperseet ei tee mitään!
Ja sit jotkut joutuu syyttä suotta silmätikuksi, vaikkakin mielummin turhia tarkastuksia kun yhtäkään kuollutta lasta:(

Ja se onkin niin helppoa työtä, avoimesti aina kaikki ongelmaperheet kertoo ongelmistaan ja naapureiden kertomuksiin voi sataprosenttisesti luottaa ja epäinhimillisellä selvänäkösyydellä sekä jaksamisella varustetut robotit sitä työtä tekee..... Eikä koskaan mitään hyvää aikaiseksi saa.

Mua vituttaa ja rankasti että sillon kun ilmotuksia satelee ja selvästi merkkejä lapsen pahoinpitelystä ne vitun velliperseet ei tee mitään!
Ja sit jotkut joutuu syyttä suotta silmätikuksi, vaikkakin mielummin turhia tarkastuksia kun yhtäkään kuollutta lasta:(

Tavallaan olen kanssasi samaa mieltä kirosanoistasi huolimatta.

Olin juuri tänään terveydenhuollon koulutuksessa, jossa lastentautien lääkärin sanoma oli, että lastensuojeluilmoitus on tehtävä heti, kun epäilee että jotain on pielessä TAI ainakin asia on otettava heti puheeksi vanhempien kanssa. Asun isohkossa kaupungissa ja täällä kuulemma valtaosa ammattilaisista ei ole koskaan tehnyt kyseistä ilmoitusta - tilanne ei voi olla niin hyvä.

Itse tulen tekemään lastensuojeluilmoituksia siinä tapauksessa, että minulle tulee tunne, että kaikki ei ole hyvin. Ilmoitan asiasta samalla lapsen vanhemmille ja kerron, että kyse on heidän auttamisestaan.