mä oon niin väsynyt tähä penninvenytykseen ja siitä johtuviin riitoihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämä

Vieras
en jaks aenää yhtään..mut on pakko.on pakko vaan jaksaa päivästä toiseen ja mikään ei tunnu muuttuvan paremmaks.kaikki oli niin hienosti ennen noita irtisanomisia.tai ei ne loistavasti ollut, mutta parempaan päin.ajattelin jo että nyt alkaa elämä helpottaa ja paskanlatvat.eiku pahempaan suuntaan menee.minä olen väsynyt, kireä, ja mikää ei kiinnosta.En jaksa enää innostua mistään.En voi lähteä mihinkään, kun ei ole rahaa.
Mies on etäinen ja varmaa sitäkin stressaa tää tilanne.meidän välit on kylmät ja etäiset.Ja ne on ollut sitä jo pitkään mutta ajattelin että ne alkaa mennä parempaan suuntaan.

ei tällainen ole ihmisarvosta elämää..tässä ei ole mitään hienoa.olen itse köyhästä perheestä ja tiedän millaista se elämä on lapsen silmin.en halua sitä samaa omilleni ja nyt olen samassa pisteessä kuin omat vanhempana.ymmärrän kyllä omia vanhempiani enempi nyt, mutta se ei minun lapsiani auta.tarvitsen töitä ja vaikka olen hakenut ja hakenut.joku muu sen paikan saa :(

No entäpä jos kouluttaudut jotain muuta/lisää alaasi? Haetko omana koulutustasoosi vääränlaisia paikkoja?

Rahanhan ei pitäis antaa tulla ihmisten väleihin, mutta väkisinkin se vaikuttaa. Mitä jos puhuisitte asioista? Koska turhaan te mökötätte toisillenne siitä, että rahaa ei ole. Sillä asenteella ei voita kuitenkaan mitään. Ja kuitenki tämä alamäkikausi tulee kestämään jonkin verran, niin ehkä olis mukavampaa pyhgittää sitä aikaa ees sille parisuhteelle sitte;)

Kirjoitit aivan kuin minä olen myös vuosia hakenut työ ja opiskelupaikkaa mut mihinkään ei pääse.Joka euro tarkkaan laskettava ja kyllä se vaikuttaa perheeseen.

Yhteistyössä