Mä oon niin väsy!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juudit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Juudit"

Vieras
Täällä valvonut meiän 9kk kanssa jo 2 tuntia... tunnin verran jaksoin sängyssä yrittää nukuttaa mutta kun loppuvaiheessa meni hirmuiseksi huudoksi aattelin että parempi että muut saa nukkua..

Muuten poika nukkunut ihan ok, välillä nukutaan yöt vaan yhdellä syötöllä ja välillä on tälläisiä kukkumiskausia, viime yökin oli tosi levoton. Ähisee ja puhisee ja kääntyy mahalleen ja ei huoli tuttia ja vääntyilee ja konttailee ja kiipeää päälle yms.

Saa nähdä miten huomisen jaksamisen kanssa kun 3 tunnin päästä herätys ja nyt tuo vasta piristy leikkimään....

Se kummasti lohduttaa kun joku muu on samassa jamassa... Mun 9 kk yskii limayskää monta tuntia keskellä yötä.lä
Lääkärit ei läydä selitystä tai helpotusta, jatkunut syyskuusta! Just tajusin ettei kannata enää nukkua kun 40 min päästä pitää herättää koululaiset. Ja illalla ei osaa mennä ajoissa nukkumaan kun se on se kuuluisa oma aika...
Mies tulee su työmatkalta kauloidästä ja oi voi kuinka pitää levätä kun on jetlag. Sympatiaa ei oikein meinaa irrota. Sitten mies tuo vielä aina vähintään itselleen lentokoneflunssan!

Yhteistyössä