Mä oon niin täynnä tuota miestä >:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vittu

Vieras
Ensinnä kerrottakoon, olen raskaana viimeisellä kolmanneksella. Mua vituttaa nykyään kaikki. Oon rättipoikki väsynyt ja tarvitsisin apua paljon enemmän kuin ennen. Mieheni on aijemmin ollut hyvä mies ja aktiivinen isähahmo lapsellemme. Nyt lomaillessaan hän on muuttunut tosi itsekkääksi, tarvitsisi kuulemma oman lomaviikon.. Niinpä niin, kukapa ei! Mies on yhtäkkiä kokoajan vaatimassa itselleen omaa aikaa, nytkin ollut 3 tuntia poissa vaikka sanoi menevänsä jeesaan kaveriaan 10min..Ei muuten mutta itsellä voimat vähissä ja mies tosiaan jatkuvaan vaan olisi poissa kotoa..En tajua enää miestäni, ennemmin perhe oli etusijalla nyt tuijotellaan vain omaa napaa, ostee viimeisillä rahoilla itselleen kaikkea ja muu perhe on kaalisoppa dietillä jotta pysytään hengissä. Mä oon niin täynnä ja väsynyt tuohon ukkoon. Loppuispa sen loma pian jotta ei tarttis sitä kattella.

No sitä jotta kaikki olis niinkun ennemminkin, jotta mulla olis mies täällä kotona auttamassa etenkin nyt kun oon viimeiselläni raskaana. Mutta mikäli tilanne on tälläinen niin parempi jotta menee töihin tienaamaan rahaan kun on loisimassa ja tuijottelemassa omaan napaansa kotona.

[QUOTE="atte";24211987]Perheestä ei oteta lomaa vaan siinä eletään yhdessä ja tehdään töitä perheen hyvinvoinnin eteen.[/QUOTE]

ei tietenkään sillä tavalla. mutta ap tuntuu vähän ylihysteeriseltä. suuttuu, jos mies on kauemmin ku 10minuuttia poissa...

Joo sen loma on tosiaan. Mä en oo lomaa nähnytkään 5vuoteen! Mun lomat on täysin kiinni miehen lomista (oon kotiäitinä) ja voin kertoa jotta lomaa ei oo näkynyt mullakaan :( Paree varmaan hommata tuosta ero niin saa mies lepäillä, ei tartte kattella tuollaista itsekästä paskaa!

ei todellakaan munkaan mies saisi perheestään lomaa. toki ollaan yritetty yhdessä tehdä kivojakin asioita, mutta enimmäkseen rempataan kotona ja mies touhuaa pojan kanssa.

Mä kyllä pistäisin miehen koville ja kysyisin suoraan mikä mättää ja että tajuaako se kuin rankkaa sulla on

Ehkäpä jos vetäisit hiukan ensin henkeä, ja koittaisit sopia miehen kanssa asian fiksusti?
Jos mies tarvitsee aikaa, se tarvitsee aikaa. Samoin kuin sinä apua. Mitä muita vaihtoehtoja näiden kahden asian saavuttamiseksi on? Voitko saada apua jostain muualta? Voisiko mies järjestää sinulle apua? Miten voisitte saada miehelle ainakin pitkän lomaviikonlopun?

Miehen tarpeet on ihan yhtä tärkeät kuin sinunkin, vaikka oletkin raskaana. Kenenkään etu ei ole että poltatte toisen, tai kummatkin loppuun.

Yhteistyössä