Mä oon niin loppu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja >Väsynyt<
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukaan ei tule teitä sieltä neljän seinän sisältä hakemaan. Sun pitää ite sieltä ulos lähteä; puistoon, kerhoon.. Ajattele tota asuntoa vaikka vaan väliaikasena. Parin vuoden päästä lapsi on isompi ja teilläkin varmasti uusi asunto. Sun pitää nyt ryhdistäytyä ja ottaa itsestäs ja lapsesta vastuu. jos mitään apua ei meinaa saada niin mannerheiminlastensuojeluliitosta vaan hoitajaa, tai laitat kaupan seinälle lapsenlikka ilmotuksen. Kukaan ei nosta kissan häntää, kuin kissa itse!!

Minulla myös 1,5v ja tosiaan huuutaa jalassa roikkuen kaiket päivät. Minulla myös 3v jolla vielä uhmaa riittää! Onneksi tein järkevän ratkaisun ja menin töihin ja laitoin lapset päiväkotiin. Minun hermot eivät olisi kestäneet enää yhtään kotona oloa. Nyt ollaan tyytyväisiä ja vaapaapäivät sujuu oikein hyvin ja minäkin huomattavasti virkeämpi ja iloisempi. Kotiakin jaksan taas laittaa =)

Asuntohakemus on ollut vetämässä jo useempia kuukausia, mutta kaupungilla ei ole kuulema tarjolla vapaita kolmioita.
Mä oon kestänyt tätä jo sen aikaa, että kyllä tää kieltämättä rupee jo masentaan, ja on vaikeeta yrittää nähdä mitään valonpilkkua missään, kun asiat ei etene mihinkään suuntaan.
En mä lapselleni mitään pahaa tee, enkä pure kiukkuani siihen, ei tarvi pelätä. Tännehän mä tulin murehtiin tätä nykyistä elämäntilannettani.
Jos sais sen isomman asunnon ja sinne kaikki järjestettyä niin, ettei lapsi ole kokoajan pudottamassa tavaroita hyllyiltä tai tekemässä muuta ilkeyttä, niin ois itsellä parempi olla.

Jos kuitenkin ulkoilisit lapsesi kanssa? Meillä ainakin nukkuu sitten pidemmät päiväunet. Muistan minäkin tuon vaiheen, ja rasittavaahan se oli, mutta nyt kahden lapsen kanssa ajattelee, että olipa silloin helppoa... Sori, tiiän, ettei toi auttanu.

Yhdessä vaiheessa mulla olikin sellanen taktiikka et heti aamulla kun herättiin niin mentiin ulos ettei tarvi täällä kämpässä homehtua, mut nyt ei huvita enää edes ulosmeno kun kokoajan tietää mitä kaikkea pitäis täällä asunnolla olla tekemässä. Hävettää tää kämppä muutenkin niin paljon, ettei paljo kiinnosta ottaa tänne vieraaks ketään kermakaveria jolla on just uus omakotitalo valmis ja haukkuu muiden elämäntyylejä, joilla ei koti ole aivan tiptop. Sekin varmaan aattelee ja juoruaa eteenpäin, et missä pas.ka.kasassa mekin tääl elellään. Toisten herjaamisia ei kannattas ees aatella, mut kun itsekin olen sitä mieltä et on tää asunto tosi epäsiisti kun pinnasänkykin on täynnä kaikkee rojua ym, niin ärsyttää vielä enemmän.

Yhteistyössä