Mä oon niin kyllästynyt tohon auton vakuutukseen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Kun ensinnäkin se on ihan törkeen suurunen. Ja sit sinne saa aina soittaa kun noissa laskuissa on aina jotain häikkää. Nytkin tuli kaksi laskua eri määräpäivillä ja eri eräpäivillä, toisessa bonukset ja toisessa ei. Soitin ja kysyin et mitä hel**** ja käskettiin vaan maksaa molemmat et summa on oikein. Ja hevon paskat. Meen vakuutus vaihtuu. Mä en jaksa aina itse selvitellä noita asioita. Kuvittelis niitä kiinnostavan maksava asiakas sen verran että lähettäs laskun, jonka sit maksasin ilman mitään ihme säätöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Meillä ainakin tulee liikennevakuutus ja kasko erikseen.

Mutta kun meillä ei ole kaskoa! Tuo on ihan perus lasku, mutta tuli vaan jostain kumman syystä kahdessa erässä. Ja mä en kyllä ymmärrä että miten, millä lokiigalla ja miksi, eikä osannut kyllä asiakaspalvelijakaan sanoa. Höpisi jotain automaattiohjelmasta, joka noita laskuja arpoo.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:

Mutta kun meillä ei ole kaskoa! Tuo on ihan perus lasku, mutta tuli vaan jostain kumman syystä kahdessa erässä. Ja mä en kyllä ymmärrä että miten, millä lokiigalla ja miksi, eikä osannut kyllä asiakaspalvelijakaan sanoa. Höpisi jotain automaattiohjelmasta, joka noita laskuja arpoo.

Paljonko teillä liikennevakuutus on vuodessa?
Täsmääkö summa?

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Meillä tulee 4 erässä auton vakuutusmaksut.Ja aina siinä vuoden ensimmäisessä erässä on vakuutusmaksu+täyskasko samalla laskulla.

Meillä tulee kahdessa erässä. Ja tuo onkin vaan ekan erän lasku, mutta se tuli kahdessa osassa, toisessa laskussa on jotain ihme hämminkiä bonuksissa ja vakuutusmaksun summan osalta, eräpäivä on eri ja uusimassa, suuremmassa laskussa oli eräpäivää vain viikko. Nyt pitäis viikossa kiskoa jostain sitten melkein kaks sataa euoa.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:

Paljonko teillä liikennevakuutus on vuodessa?
Täsmääkö summa?

Summa täsmää jollain logiikalla, en tosin tiiä kyllä että mikä se logiikka on. Siis toisen laskun ilmoittamaan kokonaissummaan (joka on oikea) summa täsmää, mutta toisen laskun osoittamaan virheelliseen ei.

Yhteistyössä