Pian on joulu ja rakkaat tulee meille syömään ja nauttimaan olostaan :heart: Joulu on niin ihanaa ja parasta aikaa eikä mua haittaa vaikkei ole valkeaa joulua. Valot loistaa ikkunista ja joululaulut raikaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
![]()
Ihanaa tosiaan, että joulu on jo ihan kohta. Me ollaan ihan omalla perheellä ja se on musta parasta, kun saa olla kotona joulun.
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25266440:Ihanaa kun täällä on myös positiivisia aloituksia![]()
:heart: Ihana aloitus. Itsellä vielä hieman joulutunnelma hukassa. Mutta tälläset aloitukset tuovat sen aina takaisin.
Mul iski eilen joulu vasten kasvoja...
Miussa on varmaan joku vika, kun oli mikä juhla tahansa. Ja vaikka sitä varten valmistellaan. Ja valmistelustakin nautitaan. Niin itse fiilis yleensä iskee kunnolla vasta kun tämä juhla on ovella.
Joulu on tosiaan ihan pian täällä :heart: Harmi vaan ettei mies ole yhtään joulu ihminen![]()
Mikäs bakelberi tossa komeileenäyttää syötävän hyvältä
Höh....kaipa hän silti vähän nauttii, uskoisinSalaa...
Toivottavasti nauttiiAinakin siihen on pyritty, mutta ehkä jos tulevaisuudessa saatas joulusta vielä enemmän itsemme näköinen mieskin nauttis enemmän
![]()
Nauttia ja olla vaan :heart:
Joulu on tosiaan ihan pian täällä :heart: Harmi vaan ettei mies ole yhtään joulu ihminen![]()
Munkaan mies ei ole yhtään jouluihminen, sille on ihan sama, mitä jouluna tehdään tai missä ollaan. Mä sitten teen juolusta sellaisen, josta ite tykkään ja mikä on lapsille kivaa. Mukavaa meillä silti on, vaikka tuo yks on vähän mörökölli![]()
JOulussa on parasta läheisten seura ja hyvä ruoka !!! :heart::xmas: