Mä oon niiiiiin täpinöissäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me siis muutetaan nyt eka vuokralle kokeilemaan että onko meistä maalaisiksi =) Ja laitetaan oma kaupunkiasunto vuokralle, niin JOS alkaa ahistaa niin päästään aina takas. Mut en kyllä usko että mua alkaa ahistaa, kun oon asunut 18 v. maalla, mut miehelle se on uutta.

Koirat ja poika tykkää ainakin omasta pihasta ja omasta metsästä :)

Mukava kokeilla ainakin ennen kun poika koulun aloittaa.Tai tarkotan jos ette viihdykään(luulen että viihdytte =)!)jos takas kaupunkiin muutatte ja sit olis koulun vaihto edessä.Mut kun lapsi alle kouluikänen(?)niin tuommoista on hyvä kokeilla.Myöhemmin koulu ja kaverit tulee tärkeiksi =).

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mukava kokeilla ainakin ennen kun poika koulun aloittaa.Tai tarkotan jos ette viihdykään(luulen että viihdytte =)!)jos takas kaupunkiin muutatte ja sit olis koulun vaihto edessä.Mut kun lapsi alle kouluikänen(?)niin tuommoista on hyvä kokeilla.Myöhemmin koulu ja kaverit tulee tärkeiksi =).

Joo se on totta. Nyt voidaan pitää samassa päiväkodissakin käsittääkseni, kun saman kunnan alla pysytyään ja kuljen töihin tänne kaupunkiin. Se lopullinen oma paikka olis kiva löytää ennen sitä kouluikää.

Yhteistyössä