Mä oon niiiiiiin ihastunu <3 En ois uskonu että mä voin tuntee jotain näin voimakasta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi jestas!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi jestas!!!!

Vieras
Siis huh, mä tapasin niin ihanan miehen jolta lähti jalat alta heti kun tavattiin, ja samoin multa. Ollaan nyt nähty ja pidetty yhteyttä reilu viikko ja me ollaan ihan in löööööv <3 Mitä? Voiko tälläst edes käydä :D Pelottaa että edetään liian nopeesti, vaikkei olla vielä oikeestaan edetty mihinkään, ollaan vaan aivan kietoutuneita toisiimme ja ikävöidään kun toinen on töissä. Mun oli vaan pakko tulla kertomaan ja hihhuilemaan kun mä oon aivan pakahtua tästä tunteesta :) Miten mä voin reilussa viikossa menettää sydämen täysin jollekin ja kun se toinen tuntee myös samoin.. Huh! Tää on jotain niin satumaista :)

Ihanaa, kumpa mäkin voisin joskus tuntea noin. Muutaman vuoden kuitenkin haluaisin elää ihan omillaan lasten kanssa, erosin juuri. Sen jälkeen voisi tulla joku ja viedä jalat alta :)

Tää on jotain niin satumaista. Olen yleensä ollut todella todella varovainen tunteissani ja muutenkin varovainen laittamaan sydäntäni peliin, mut nyt en voi enää mitään muuta kun se sydän meni jo :) Tällä miehellä on ihan samat fiilikset :D Ja tää mies on ihan tavallinen suomalainen turjake, mutta niin ihana :) suomalainen mies joka PUHUU ja puhuu myös tunteistaan, wow mikä napakymppi :) Oon aika onnellinen :)

Taidat olla sellainen tyyppi, joka muutenkin rakastuu johonkin tursakkeeseen joka kuukausi, parhaimpina kahteen! Ja voi sitä halveksunnan määrää, kun rakkaussuhteesta ei tulekaan mitään....

Taidat olla sellainen tyyppi, joka muutenkin rakastuu johonkin tursakkeeseen joka kuukausi, parhaimpina kahteen! Ja voi sitä halveksunnan määrää, kun rakkaussuhteesta ei tulekaan mitään....

Ei, mä en muuten rakastu helposti. Mä olen oikeasti todella varovainen, mutta tällä kertaa mä en tiedä mikä muhun on mennyt! Edellisellä kerralla mulla rakastumiseen meni yli vuosi, hei, yli vuosi! Enkä mä nytkään tiedä olenko rakastunut, mutta aivan käsittämätön fiilis kyllä on :) Pari suhdetta on kariutunut ihan vaan siihen kun en osannut antaa tunteiden tulla, vaan olen pitänyt niitä piilossa ja järkeillyt kaiken. Ne kariutui tosin jo alkuvaiheessa.. Mut tällä hetkellä mä leijun jossain 7. taivaassa :)

Yhteistyössä