Mä oon menettäny sydämeni yhdelle talolle, harmi vaan on aivan liian kallis... *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koditon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koditon

Vieras
Mä niin harvoin tykästyn mihinkään taloon kunnolla, sen takia tässä ollaankin sopivaa torppaa etsitty jo parisen vuotta :D Ja nyt, se mun unelmieni koti on tarjolla, mut pyytävät semmosen 20 000 e LIIKAA siitä... Nooh, ainahan voip tarjota ;)

Alkuperäinen kirjoittaja MeMe:
Oo onnellinen et se sun kohde on myynnissä. Ite haikailen asunnon perään, joka ei ole edes tarjolla... :/

Niin haikailin minäkin kuules monen talon perään jotka eivät ole koskaan varmaan olleet myynnissä :D Mä olen muutenkin niin hiton kranttu näissä talo jutuissa... Ja vakaasti olen edelleen sitä mieltä että jos se yks maailman ihanin talo tulee joskus myyntiin niin mä ostan sen vaikka millä hinnalla... :D

Mä ihastuin kanssa ikihyviksi yhteen taloon. Mutta sillä oli vaatimattomasti 100 000 e liikaa hintaa. :D

Mutta sit löydettiin yks toinen, joka ei nykytilassaan ole mairitteleva, mutta pikku (no 50 000) ja siitä tulee tosi hyvä. Se sitten ostettiin. =)

Mutta pikkasenko siitä tulee paha mieli kun rakastuu johonkin taloon ja tuntee sen kodilta mutta rahat ei vaan riitä siihen!! Ja joka kerta kun ajaa tai kävelee sen talon ohi niin miettii että tuol me asuttais jos oltais saatu enemmän lainaa... Mutta tää 20tonnia ei saa olla este tälle mun uudelle kodille, niiden ois parempi hyväksyä meidän tarjous :D

Toivotaan että teitä lykästää. teittekö jo tarjouksen? Mä tekisin niin, että tarjoaisin ensin 25000e vähemmän ja sitten jos ja KUN eivät tarjousta hyväksyisi, niin olisi vielä 5000e pelivaraa korottaa tarjousta :) Psykologiaa nääs :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Toivotaan että teitä lykästää. teittekö jo tarjouksen? Mä tekisin niin, että tarjoaisin ensin 25000e vähemmän ja sitten jos ja KUN eivät tarjousta hyväksyisi, niin olisi vielä 5000e pelivaraa korottaa tarjousta :) Psykologiaa nääs :D

Ei olla vielä tehty tarjousta, ensi viikolla tehdään kun mies saapuu työmatkaltaan. Juu-u, näin on tarkoituskin tehdä, eka alempi tarjous ja sit vielä on mahdollisuus pikkasen korottaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Ei olla vielä tehty tarjousta, ensi viikolla tehdään kun mies saapuu työmatkaltaan. Juu-u, näin on tarkoituskin tehdä, eka alempi tarjous ja sit vielä on mahdollisuus pikkasen korottaa :)

Hyvä :) Onnea tarjoukseen!

Yhteistyössä