mä oon kyllästyny siihen et miehelle pitää kaikki vääntää rautalangasta, ei tajua pienintäkään vihjettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
eikä omaa minkäänlaista oma-aloitteisuutta |O

mä oon kipeenä ja se on luvannu siivota ja paistaa jauhelihan tortilloihin ja ripustaa pyykit kuivumaan, sekä käyttää koiran ulkona ettei mun tuol kylmässä tarvii hytistä kipeenä.

lisäks poikakin on puolikuntonen, eli tänää ollu lämpöä ja tosi rutunen ja nuhjunen.

ensinnäkin minä sit tein noi kaikki edellämainitut hommat ja mies anto ymmärtää et lintsaan ku en mee huomena töihin ku pojalla ei oo kuumetta enkä mäkään kipee voi olla ku kaiken ton tein :xmas:

terveisiä perseestä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:
Se varmaan tietää, että kun vetkuttelee tarpeeksi kauan niin sinä teet hommat hänen puolestaan. :whistle:

koska se voi asua paskan keskellä,mulla ei pää kestä. kerran oltiin viikko siivoomatta,pyykkäämättä,tiskaamatta,en tehny ruokaa ku pojalle ja itelleni ja mikä oli lopputulos? se et sain siivota 2päivää yhden sijasta |O

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Miten kauan sä odottelit miehesi toteuttavan nuo lupauksensa?

aamusta asti.

Jooh... tuota on isännästäkin joskus nähtävissä, mutta viimeistään silloin hän tarttuu toimeen ja pitää lupauksensa, jos mä olen alkamassa tekemään jotain noista.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:
Se varmaan tietää, että kun vetkuttelee tarpeeksi kauan niin sinä teet hommat hänen puolestaan. :whistle:

koska se voi asua paskan keskellä,mulla ei pää kestä. kerran oltiin viikko siivoomatta,pyykkäämättä,tiskaamatta,en tehny ruokaa ku pojalle ja itelleni ja mikä oli lopputulos? se et sain siivota 2päivää yhden sijasta |O

Vilpitön osanotto!

Ei munkaan ukko monesti järin häävi ole, ei esim. siivoa ollenkaan, mutta onneksi laittaa pyydettäessä ruokaa pari kertaa viikossa, siivoaa keittiön joka ilta ja kuskaa kersoja harrastuksiinsa. Niin ja kyllä se hoitaa kersat ja huushollin, kun sairastan.

Hmmmm, ehkä se ei sitten loppujen lopuksi niin kauhee tapaus ookkaan, mitää oon ajatellu.

Mutta, ei sekään ymmärrä, ellei pilkun tarkkaan selitä ja oma-aloitteisuus on aika surkeeta.

Sellasia ne suurin osa on, vai onko??

juu ei toi "huomaa" kun alan tekee, kauheella vaahtoomisella aloin pyykkejä ripustaa äsken siinä toivossa et mies tajuais ja tulis tekee sen homman.. ei kertakaikkiaan huvittanu mennä suoraa sanomaan et ole hyvä ja ripusta pyykit ku kerta aikuinen (??!!) ihminen kyseessä. jälkeenpäin kyl sanoin et eipä paljon sunkaan apuus luottaa voi.. :ashamed:

Sottapytty ja Himosiivooja asuvat yhdessä. Sottapytty ottaa rennosti eikä sotkuista hätkähdä. Sottapytty siivoaa omaan tahtiinsa silloin kun huvittaa. Himosiivooja tykkää kun koti on puhdas ja järjestyksessä. Himosiivooja touhuaa kokoajan ja siivoaa säännöllisesti. Tästä seuraa välttämättä ongelmia. Sottapytty pyytää Himosiivoojaa rentoutumaan ja vähentämään puunausta ja putsausta. Kuinka käy? Himosiivooja ahdistuu kun sotku lisääntyy, Sottapytty taas tuntee olonsa kotoisaksi. Jos Himosiivooja taas pyytää Sottapyttyä ryhdistäytymään ja huolehtimaan siisteydestä Himosiivojan tapaan, Sottapytty ahdistuu, kun pitää siivota kokoajan, Himosiivooja taas on tyytyväinen kun asiat sujuvat.

Molemmat eivät siis voi olla tyytyväisiä, jos asiat hoidetaan niinkuin toinen haluaa. Ihmiset ovat erilaisia eikä toista voi vaatia toimimaan haluamallaan tavalla. Omaa asennetta korjaamalla voi vaikuttaa paljon tilanteeseen. Ja niinkuin olen ennenkin sanonut, että miehet eivät tajua vihjeitä eivätkä varsinkaan osaa lukea ajatuksia. Niinkuin eivät naisetkaan osaa.

Toki pitää auttaa kun toinen on sairas, pitää vain sanoa suoraan mitä haluaa.

meillä molemmat on kyl sottapyttyjä, mut mies menee aivan överipäähän siinäkin suhteessa.. kyl kodin pitää olla asutun näkönen eikä mua ihan pikkusotku haittaa, mut sit ku alkaa olee epäjärjestyksen lisäks LIKAISTA niin alkaa vanne kiristää päätä :whistle:

pyykkijuttu on sellainen ettei se miehellä ole selkäytimessä jos sitä ei jatkuvasti tee. Eli missä vaiheessa ap mainitsit pyykkien ripustamisesta, silloinko kun käynnistit koneen vai sitten kun kone oli valmis? Meillä ainakin olisi voinut unohtua asia jos tunteja ennen olisi sanottu kun ei kuulu miehen päivittäisiin rutiineihin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
pyykkijuttu on sellainen ettei se miehellä ole selkäytimessä jos sitä ei jatkuvasti tee. Eli missä vaiheessa ap mainitsit pyykkien ripustamisesta, silloinko kun käynnistit koneen vai sitten kun kone oli valmis? Meillä ainakin olisi voinut unohtua asia jos tunteja ennen olisi sanottu kun ei kuulu miehen päivittäisiin rutiineihin.

minä sanoin ensin aamulla et pitäis pyykkiä pestä, mut en jaksa tönöttää siel telineen vieressä niit kuivuun ripustamassa,niin mies sanoi et ei sun tarvii,hän hoitaa.
laitoin vasta illalla pyykkikoneen päälle ja sanoin sille sit n.puolivälissä pesuohjelmaa, et tosi ihanaa ku laitat ne pyykit, kiitos.. sit kun kone oli lopettanu, kävin sammuttaan sen ja totesin kovaan ääneen et kone on lopettanu pesemisen.
menin olkkariin jossa mies vahtas kanada-venäjä-peliä ja sanoin et ripustatko noi pyykit? no joojoo,mä katon tän eka.. olin et selevä. tuli erätauko ja mitään ei tapahtunu.

siihen mä nimenomaan olen kyllästynyt et miehet ei tajua mitään, voispa itekin vaan olla aivot narikassa ja hukkua paskaan. mä TIEDÄN et miehille ei mitkää vihjailut uppoo ja mua kyrsii olla jatkuvasti selostamassa mitä vois tehdä :headwall: mulla ei itelläkään tuu mitenkää selkäytimestä toi siivoominen, rassaa sit naama norsunveellä moppi kädessä patistaa aikuista ihmistä auttaan ku ei se tajua auttaa muuten :headwall:

muuuutta, tänään olen jo paljon paremmalla päällä ja hyvä mies tuo oikeesti on :) :heart:

mua ottaa päähän ku ei se mun ukko tajuu vaikka sanoo ihan suoraankin. vihjeitä en edes anan enää ku se ei toimi mutta se että sanoo suoraan niin luulis että menis perille. joko sen on pakko oli tosi tyhmä tai sit se ei haluu ymmärtää. |O :headwall:

Yhteistyössä