Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Heh.. se on metka tunne kun joku saa näpeilleen.. joku josta ei pidä
Mulla on yksi inhokkinainen.. Ja se haluaisi parisuhteen ja lapsen. Sillä on yksi lapsi ennestään joka on isällään.. Tää likka haluaisi uuden sen tilalle. Mutta jostain syystä se ei tule raskaaksiJa kirjoitin sille miten mulle tärppäs ekalla... ja kerron aidosta ilosta mitä koen raskaudesta ja tulevasta lapsesta. Toisaalta.. toivottavasti mullekin menee kaikki hyvin:-o! *koputtaa puupäätään*
Onpa lapsellista tollasesta asiasta alkaa "kilpaileen". Sori vaan.
En mä kyllä kilpaileMä haluun lapsen. Sori vaan.
Selvästihän sä oot vahingoniloinen, ja sillä mielin, et "Lällällää, mäpä tulin aiemmin raskaaksi kuin sä!"
No NIINhän mä olenkinNiinhän mä juuri sanoin. Ei se ole kilpailua rakas pieni ressukka.. Se on vahingoniloa *nauraa* Jonkun psykan mukaan terveintä iloa mitä ihmisellä on
![]()
Löysää vähän pipoa.. Et taida olla ihan kiva tyyppi kun nostat itsesi mun yläpuolelle leikkimmällä ihmistä joka ei tunne ikinä pikkupiruiloa. vai oletko niin "täydellinen" että aina mietit vain hyvää ihmisistä.. Kuten nyt kun arvostelet minua?
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Heh.. se on metka tunne kun joku saa näpeilleen.. joku josta ei pidä
Mulla on yksi inhokkinainen.. Ja se haluaisi parisuhteen ja lapsen. Sillä on yksi lapsi ennestään joka on isällään.. Tää likka haluaisi uuden sen tilalle. Mutta jostain syystä se ei tule raskaaksiJa kirjoitin sille miten mulle tärppäs ekalla... ja kerron aidosta ilosta mitä koen raskaudesta ja tulevasta lapsesta. Toisaalta.. toivottavasti mullekin menee kaikki hyvin:-o! *koputtaa puupäätään*
Selvästihän sä oot vahingoniloinen, ja sillä mielin, et "Lällällää, mäpä tulin aiemmin raskaaksi kuin sä!"
No NIINhän mä olenkinNiinhän mä juuri sanoin. Ei se ole kilpailua rakas pieni ressukka.. Se on vahingoniloa *nauraa* Jonkun psykan mukaan terveintä iloa mitä ihmisellä on
![]()
Löysää vähän pipoa.. Et taida olla ihan kiva tyyppi kun nostat itsesi mun yläpuolelle leikkimmällä ihmistä joka ei tunne ikinä pikkupiruiloa. vai oletko niin "täydellinen" että aina mietit vain hyvää ihmisistä.. Kuten nyt kun arvostelet minua?
Ei oo kovin tervettä kyllä jos aletaan oleen vahingoniloisia siitä kun toiset ei saa lapsia. Se on SAIRASTA!
Pikkupiruilut on kyllä sitten asia ihan erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Heh.. se on metka tunne kun joku saa näpeilleen.. joku josta ei pidä
![]()
Ei oo kovin tervettä kyllä jos aletaan oleen vahingoniloisia siitä kun toiset ei saa lapsia. Se on SAIRASTA!
Pikkupiruilut on kyllä sitten asia ihan erikseen.
Aletaanpa viilaamaan sitten pilkkua kuten tahdot. Mihin sairauteen tarkalleen ottaen laittaisit sen; varsinkin kun tiedät nyt mitä nainen on tehnyt? Minua alkoi kiinnostamaan koska täällä palstalla kukaan ei ikinä vaivaudu perustelemaan omia "tunneryöppyjään" loogisesti. Kerro siis mikä sairaus aiheuttaa tuollaista sairaustasolla tunnetta kuin minulla "on"*nauraa aidosti ääneen* hihi. *horns