Mä oon kyllä ihme pelkuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Meillä olis sauna kuudelta, mutta mä en uskalla mennä sinne muksujen kans keskenään ellei mies oo mukana. Ja en yhtään tiä tuleeko mies saunaan, luultavasti ei, koska on koulussa tekemässä rästihommia.

Täällä himassakaan en uskalla pimeellä ees veskiin mennä - varsinkaan kauhuleffan jälkeen... Ukkokin vaan nauraa mun peloille. :kieh:

Ja naurattaa ne kyllä vähän itteekin, kun pitää olla tällänen fobiapesä.

Kunhaa itekseni jutustelen... :D

Mieki pelkään mennä sille käytävälle, jossa on esim. varastohäkit. En tiiä mikä siinä on, tulee hirveä pelko, että valot sammuu itekseen ja kun ne saa haparoitua päälle, näkee jotain mistä ei tykkää. :D Kauhuleffat, prkl.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mieki pelkään mennä sille käytävälle, jossa on esim. varastohäkit. En tiiä mikä siinä on, tulee hirveä pelko, että valot sammuu itekseen ja kun ne saa haparoitua päälle, näkee jotain mistä ei tykkää. :D Kauhuleffat, prkl.

Ne ne pahimmat paikat on! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mikä siinä saunassa pelottaa?

emmätiä. Jos sinne lauteille tai lauteitten alle on joku kuollu tai jtn. :ashamed: Typerä juttu juu.

Hei, eihän kukaan voi mitään peloilleen! :hug:
Pelkään minäkin meidän takapihaa pimeänä myrskyisänä syysiltana, ja pelkään ukkosta aivan hulluna! Muta entä jos nyt rohkaiset mielesi ja menet sinne lasten kans, seuraava kerta voi olla jo helpompi. Vaikka helpomminhan tämä on sanottu kun tehty, tiedän sen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Mikä siinä saunassa pelottaa?

emmätiä. Jos sinne lauteille tai lauteitten alle on joku kuollu tai jtn. :ashamed: Typerä juttu juu.

Hei, eihän kukaan voi mitään peloilleen! :hug:
Pelkään minäkin meidän takapihaa pimeänä myrskyisänä syysiltana, ja pelkään ukkosta aivan hulluna! Muta entä jos nyt rohkaiset mielesi ja menet sinne lasten kans, seuraava kerta voi olla jo helpompi. Vaikka helpomminhan tämä on sanottu kun tehty, tiedän sen. =)

Jep, mutta kyllä se olis mentävä sinne. Muksutkin on aika likasia johtuen kurakeleistä, vaikka joka aamu käväsevät suihkussa ennen koulua.

*iso huokaus* Tuskin siellä oikeesti mitään on, meillä on tänään eka vuorokin, mutta eihän sitä koskaan tiiä.

Yhteistyössä